Gå til innhold

Den siste twilighttråden opprettet i april :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være kosli å våkne opp til en aldeles helt rykende fersk tråd :D Trøtt, jeg? Neeeeeida! Hvorfor jeg sitter oppe enda? Aner ikke! Skal jeg gå og legge meg nå kanskje? Definitivt...

Minner om feisbuk..

God natt, alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt oppdatert, jeg, men hva er disse twilight-trådene??

Husker deg forresten fra BIM... :) Og lurer på det samme som deg, hvorfor iallverden er jeg oppe fremdeles??!?!

Skrevet

Hei,

nå ble jeg så forbanna på svigermor og tshlpappa at jeg omtrent gikk i fistel og imploderte. Godt det da er en ny twilight tråd å få avreagert i!!

Pappa'n leverte TS i dag og ringer meg så på vei til jobb - og tilfeldigvis nevner han at svigermor og TS skal til frisøren og klippe seg kort og han har sagt det er greit! Hva gir dere meg!! Mulig jeg overreagerer nå, men i min verden er det JEG som bestemmer når jenta mi skal klippe seg - ikke svigermor!! GRRRRRRRRR!! * puste veeeeldig dypt inn mange ganger *

Den som måtte sende en halvsur melding til svigers og si at å klippe luggen og stusse sidene var greit, men kort hår var IKKE greit var meg, den grusomme svigerdatter.

Sukk, skal få meg litt frokost og roe nerva her....

Skrevet

Jeg hadde klikka fullstendig mentalt om svigermor hadde tatt Lilletrollet til frisøren uten å sjekke med meg først!!!!!!!

Skrevet

Det var godt. TSHL pappa fikk seg en skikkelig skyllebøtte men skjønte ikke problemet, så jeg begynte å lure på om jeg var helt off her.....

Skrevet

Åneidu! Vis meg den mamma som hadde syntes det der var ok! Hun fins ikke - eller hun er gal.

Skrevet

Og jeg har ei jente på 3 år selv, så jeg kan godt sette meg inn i din situasjon.

Skrevet

Godt med litt støtte, det muntrer definitivt opp. Nå skal jeg slenge Hl (som akkurat sovnet i babygymmen) i vogna og komme meg ut i hagen, det er nydelig vær her og de døde buskene i hagen tar seg bare dårligere og dårligere ut....så her må det innsats til!

Ha en flott dag da!

Skrevet

Jeg la meg faktisk kl 23 i går, jeg.... *flink*

Lillegutt våkna kl 1, men pappaen ga han mat da (siden jeg hadde måttet ta alt i helga siden han har jobba, skulle han ta lillegutt hvis han våkna i 1-2-tida, så jeg skulle få litt hvile). Så jeg sov meg gjennom matinga.. Han våkna neste gang først kl 6 - deilig!!!! Eneste var at han ville ikke sove igjen før kl var 7.30... 6 er aaaaltfor tidlig for meg å stå opp. Når han da til slutt sovna, sov vi bare 45 min omtrent, før han var våken igjen.. lyyyyys våken.

Skjønner ikke den gutten, jeg... Vanligvis legger jeg han ut i vogna først når kl er nærmere 1230, men han ligger allerede ute og sover.. Han var jo kjempetrøtt etter han hadde fått mat når vi stod opp. Kunne han ikke sovet på morran heller, så vært våken noen timer, før han sov igjen....

Her sitter jeg inne og nyter finværet *krem*

Oh, jeg må ikke glemme å ringe Gran Canaria....

Skrevet

For en time siden tenkte jeg at jeg skulle legge meg på sofaen og ta en time på øyet... men her sitter jeg fortsatt gitt...

Skrevet

På omtrent samme tiden bestemte jeg meg for at nå_må_jeg_ha meg litt mat... Men, sitter her fortsatt, jeg også, gitt...

Skrevet

Søvn og mat er viktige ting.. faktisk så viktige begge to at jeg ikke klarer bestemme meg her for hva som er viktigst....

Det at man kun trenger luft og kjærlighet for å overleve er iallfall bullshit! Men jeg blir fortere gretten av å for lite søvn enn for lite mat... så for meg er nok søvn viktigere enn mat... hehe

Skrevet

Enig med rødhette* (for én gangs skyld?)

Skrevet

*sjokka*

Faller nesten av stolen her!

Enig med meg, OG fattet deg i korthet!!!

*kjenne på pannen til gullemor*

Er du syk, vennen?

Skrevet

Og til en avveksling var det _Storegutt_ som våknet i det jeg klikket inn på TZ... Han sovnet i bilen på vei hjem og har sovet seg gjennom avkledning og skrikende lillebror og det meste, men nå er det vel på tide å vekke ham. Vi kom hjem kjempeseint i går, nærmere 2230, og det er en stund etter vanlig sengetid for gutten min, så i dag hadde vi en sløv morgen (sov til nærmere åtte) og kom oss ikke til barnehagen før det var nærmere barseltreff-tid. Herlig å se masse andre på omtrent samme alder.

ts & hl mamma: Godt du sier fra, hårklipp bestemmer mammaer.

gullehette*: Dere er fortsatt litt skremmende til tider...

Stinemor: Stor klem, tenker masse på dere. SI fra om det er noe jeg kan gjøre!

Skrevet

skremmende? vi? *uskyldig bambi-blikk*

aaaaaldri.....

moahahahahahaha

PS: vi er i gang, såvidt, med å overflytte twilighten til facebook...

Apropos facebook.. ka-ping, hemmelig venn har blitt invitert til facebook av noen *knis*

Skrevet

hvem har hemmeligvenn blitt invitert av da? hihi :)

Skrevet

Logg deg på hemmelig venn sin mail, og sjekk søppelboksen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...