Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 1.Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar:Min elskedes snorkelyder 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar:Uten bleie på stellebordet. 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar:Adolf,Amund,Bjørn,Arne,Askel,Basse,Alle guttenavn med Bj....,Gaute,Gunnvald,Hjalmar,Sigvald,Sondre,Sindre,Vegard,Viljar,Åsleik,Bjørg,Gerd,Gyda,Hilldur,Olga,Åshild osv...så mangen stygge navn. 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar:Enten i senga eller på sitt babyteppe på gulvet i stuen. 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar:skogen om det er teitt da? 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar:Folinsyre å vitaminer 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar:Hytte tur 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar:går alene for det meste eller med min datter
St.Sunniva Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 1.Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar: Egentlig ikke så mye...tror ikke jeg snorker :-) 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar: Borte-tittit leken og ligge uten bleie på stellebordet. 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar: Sikkert mange, men ikke fordi de er direkte stygge, men fordi de ikke passer til mitt barn eller har noen tilknytning til min familie. 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar:I lekegrinda eller på gulvet når hun leker. 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar: Finnes det teite plasser da? Kommer ikke på noen egentlig. 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar: Tran + annen type mat da ;-) 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar: Kose oss hjemme vi... 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar: Stort sett alene
ScaryMama Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 1.Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar: Min og mannens snorking 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar:Mannen min, ingen er så morsom som pappa! 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar:Ali, Mohammed 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar: I armene mine, i vognen, på gulvet 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar: Ammet mens jeg gikk rundt på smart club 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar: Diverse middagsglass, grøt, smoothies, han får smake på det meste 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar: Bade! 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar: Går mye med mannen min
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 1.Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar:Snorkelyder og sinde egne rare lyder hehe 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar:på stellebordet naken, i mine armer 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar:er mye rart det.. 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar:i vogna eller på leketeppet, babygym 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar: ammer ikke har ikke melk 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar:ikke noe, men skal vel begynne å gi tran snart 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar: til Irland, pappen kommer derfra.. 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar:går med venninner, sambo, alene
minas'81&lillegull;) Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 1.Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar:Hun sover på eget rom, fordi pappa'n snorker og fordi mamma'n ikke klarer å sove med baby på samme rom. 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar:Hun smiler til alle hun, til og med hunden vår! 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar:Maaaaange.... 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar:På gulvet, i vogna eller hun leiker på meg. 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar:Har ammet mens jeg satt å strikket...?! 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar:Grøt, vann, frukt og middagsglass 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar:Kose oss og nyte livet:) 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar: Med mine venninner og deres barn, hunden vår og alene.
Gjest Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 .Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar:Sover på eget rom, så når vi har lagt oss er det stille..ellers hører han jo oss som romstrer rundt før vi legger oss.. 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar:Uten bleie på stellebordet.. og når vi prater sammen. 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar: Alle navna som HI nevnte.. + mange fler.. Brage, vetle, Una , Tiril... ++++++. 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar: I vogna, ( sover og når vi går tur..) på teppet sitt.. eller på armen/fanget mitt. 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar:hm.. tja.. si det.. 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar:D- vitamin dråper. 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar:Hytte tur i Danmark 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar:Går alene, eller med venninner som også har en liten en;)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar:La henne på eget rom inatt,men vi snorket heldigvis ikke på soverommet....hehe! 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar:Uten bleie på stellebordet 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar: ord som slutter på -hild -leik- -ulf disse gamle navnene.... 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar: I vogna, vippestolen og på teppe på gulvet 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar:ammer ikke nå,å tror ikke det var noen merkelige plasser jeg ammet 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar:Grøt,fruktmos og middag 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar:Hyttetur til Danmark, Ebeltoft! 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar:Går nesten alltid med venninner med babyer på samme alder!
Vildur Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 1.Hvilken lyder omgis babyen din med mest på soverommet? Svar: Sine egne lyder, ettersom han sover på eget rom 2.Hva får babyen din mest til å smile å pludre av? Svar: Når vi vifter med tærne hikster han av latter! 3.Hvilket babynavn ville du ikke ha valgt til dine barn? Svar: Pompøse navn som f. eks. Maximillian pluss dobbeltnavn med bindestrek. 4.Hvor oppholder babyen din seg mest om dagen? Svar: På gymmatta si og på fanget mitt 5.Mest teite plassen du har eller kommer kansje til å amme på? Svar: Tja, i en bussbu langs riksveien. 6.Hva annet enn morsmelk og morsmelkerstatning gir du ditt barn? Svar: Grøt, brød, middag, tran, vann, frukt. 7.Hva skal du i sommer med babyen din? Svar: Kose oss hjemme, på småturer og til Nord-Norge 8.Har du noen du går fast med på vogntur eller går du alene? Svar:går alene for det meste eller med mannen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå