Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Anonym er liksom den samme hele tiden i mitt hode..........den mystiske anonyme som sniker seg over siden og har problemer og meninger som vi andre ikke tør si høyt.....
ScaryMama Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg tror at de som er anonyme er også aktive under egne nick, derfor behovet for å være anonym i blant!
St.Sunniva Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Noen ganger så inbiller jeg meg at det er den samme anonyme som kommer med skikkelig utbrudd, provoserende innlegg/svar osv, men det er jo helt sikkert ikke det. Jeg har ikke noe imot at folk vil være anonyme i visse tilfeller der man er redd for å bli gjenkjent eller sånn, men om man bare er det for å gjøre kvalm og tro at man alltid har rett så blir jeg skikkelig provosert altså.... Men ellers er jeg blid som dagen er lang :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Det var ikke ment som et provoserende innlegg! Bare tanker fra en overtrett dibber;) HI...som jo er anonym:)
St.Sunniva Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Nei nei....tenkte ikke på deg nå da...hehe... Bare på de innleggene som virkelig er på kanten liksom.. Jeg har vært anonym flere ganger selv også, men kun fordi jeg føler det er FOR personlig til at kanskje noen kjenner meg igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Jeg er like aktiv som anonym som under nicket mitt. Jeg er pen, høyt utdannet, omsorgsfull, ansett stilling i samfunnet, god mor, sladrer ikke, har høyt temperament- men er aldri frekk eller stygg i munnen, har sterke meninger, er likevel litt redd for å få uvenner og er til tider litt beskjeden.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Jeg har en følelse av at enkelte anonymer prøver å formulere seg slik at de skal prøve å utgi seg for å være kjente nick, og på den måten prøver å sverte det nicket.
St.Sunniva Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Det er jo sånn mange er...og jeg er nok også litt sånn, men sikkert som du, klarer å holde meg i skinnet som oftest :-) Men så kan det jo være at man kan ha sakelige meninger, selv om de er litt krasse, og det mener jeg er lov. Ufin,frekk og bedreviter....fysj! De skaper jo litt action her inne da, men noen ganger litt for mye kanskje....hehe
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Som meg feks.Jeg er ofte anonym takket være enkelte av dere syke folk der ute som har som hobby å plage andre,derfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå