Gå til innhold

17mai antrekk :)


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke født enda, men gleder meg til å kle på "knerten" alle de kule små nyvaskete klærne i skuffen!!

 

Har fått låne endel nyfødtklær så det blir vanskelig å velge ut et 17mai antrekk!:)

 

Funnet ut hva dere skal kle på deres søte små?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har mormor vært og handlet en matrosdress i "plysj" til lillegutt som ble født 19 april.. Pluss en hvit lue, så på 17 mai smelter han vel alles hjerter.. Lykke til når fødselen kommer.. Kjedelig å gå på overtid.. lillegutt her kom 10 dager før termin her, akkurat passe stor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo matrosdress, hvit lue og hvite sko til pjokken min, født 21.april:) Tror han blir kjempetøff!! Bare han vokser nok slik at de passer..:)) (str 62)

Håper du "starter" snart MÅNS, må være kjedelig å gå sånn på overtid og vente..men desto enda kjekkere når det endelig skjer noe!

Sender deg fødestøv!!!! Lykke til med fødselen! (er fullmåne igjen nå 2. mai:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mamma har strikkemani så hun har klar en nydelig lyslilla kjole med hvit blondekant på....så fiiiiiiin Luca Julie skal bli atte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille William skal ha på seg en strikket matros dress med lue til som jeg kjøpte når jeg var i New york når jeg var 5 mnd på vei.Gleder meg til å se om den passer,håper det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...