MÅNS m/lilleMarius Skrevet 29. april 2007 #1 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg har ikke født enda, men gleder meg til å kle på "knerten" alle de kule små nyvaskete klærne i skuffen!! Har fått låne endel nyfødtklær så det blir vanskelig å velge ut et 17mai antrekk! Funnet ut hva dere skal kle på deres søte små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria-76, (fikk en prins 19/4) Skrevet 30. april 2007 #2 Del Skrevet 30. april 2007 Her har mormor vært og handlet en matrosdress i "plysj" til lillegutt som ble født 19 april.. Pluss en hvit lue, så på 17 mai smelter han vel alles hjerter.. Lykke til når fødselen kommer.. Kjedelig å gå på overtid.. lillegutt her kom 10 dager før termin her, akkurat passe stor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 30. april 2007 #3 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har oxo matrosdress, hvit lue og hvite sko til pjokken min, født 21.april:) Tror han blir kjempetøff!! Bare han vokser nok slik at de passer..) (str 62) Håper du "starter" snart MÅNS, må være kjedelig å gå sånn på overtid og vente..men desto enda kjekkere når det endelig skjer noe! Sender deg fødestøv!!!! Lykke til med fødselen! (er fullmåne igjen nå 2. mai:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirremamma Skrevet 1. mai 2007 #4 Del Skrevet 1. mai 2007 min mamma har strikkemani så hun har klar en nydelig lyslilla kjole med hvit blondekant på....så fiiiiiiin Luca Julie skal bli atte ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2007 #5 Del Skrevet 1. mai 2007 Lille William skal ha på seg en strikket matros dress med lue til som jeg kjøpte når jeg var i New york når jeg var 5 mnd på vei.Gleder meg til å se om den passer,håper det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå