Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hvordan ser dette ut??? Jeg har født to ganger, og begge gangene sydde jeg lite. Etter første gangen fikk jeg bare et lite arr som ser ut som en liten klump, men etter andre fødsel ser det ut som det mangler noe av skamleppen min...! Den er fremdeles kløyvd! (kjipe detaljer, sorry, men...) Syns ikke det ser så bra ut, trodde kanskje de sydde den sammen igjen etter fødselen, men de har tydeligvis bare "lukket" såret og ikke sydd den sammen igjen. Vet ikke om det var bra forklart, men kort fortalt, syns ikke jeg ser så bra ut der nede lengre... Er det bare meg eller er det vanlig at man blir arrete og stygg etter fødsler??
Gjest Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Er ikke helt fornøyd jeg heller. Revnet veldig under fødsel- i alle retninger. Ræva også. Ting ser litt andeledes ut der nede. Har bla. et hull i den ene leppa, etter at dem sydde litt for grovt. skulle ha hatt stinga litt tettere. Nr 2 ser heller ikke bra ut. Fiseringen er ikke sånn rund lenger- mere avlang og sammensnurpet..... Huff dette ble detaljert ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Jeg har ikke turt å se der nede. Har alltid vært fornøyd med underlivet mitt, men etter at jeg revna og sydde har jeg vært redd for å kikke for ikke å få komplekser. Har kjent etter så godt jeg kan, og kan ikke merke at det er noe galt. Har et sting på innsiden, men nå har det gått så mange måneder at det er borte. Mannen min og jeg har hatt sex, men ikke annet enn samleie fordi jeg ikke føler meg helt komfortabel til det ennå.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Jeg vet akkurat hva du snakker om! Indrekjønnsleppe ble nesten totalt revet av her også. De sydde den på plass, men stingene slapp opp og den hang rett ned. Nå er den sydd på plass igjen ved reoperasjon, men det vil aldri se ut som før jeg fødte. Mange her som forteller om endrede underliv etter fødsel desverre. Føler du på det og ønsker å rett på det så kontakt sykehuset du fødte på og hør om de kan rekonstruere eller gjøre det penere. Jeg fikk veldig god hjelp på riksen og kjapp operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå