bolle-boll, termin 16.april:) Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 22.april var det endelig vår tur. Gikk hele lørdagen med sammentrekninger med 10 min. mellomrom, men siden de ikke var spesielt vonde var jeg usikker på om fødselen var i gang eller ikke. Litt før kl.23. fant vi ut at vi ville dra til sykehuset for en sjekk da sammentrekningene kom litt oftere enn tidligere og jeg var nesten sikker på at de ville himle med øynene og si at "Dette er bare kynnere". Men da de sjekket meg hadde jeg 8 cm åpning og like etter kom trykketrangen og pressveene (heldigvis fikk jeg lystgass denne gangen. Anbefales på det sterkeste!!!). Litt før tolv kom vi til sykehuset og litt over ett var lillegutt ute. Det var en fantastisk fødsel og nå er vi hjemme og koser oss med en nydelig baby som bare sover og spiser. Storebrødrene er kjempestolte. Lykke til til alle dere som venter. Gled dere:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 ønsker deg masse gratulerer.Kos deg med gutten din!
@nita+Sebastian Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så mye. Kos dere masse fremover.
Konemor83 Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer =0) Håper d er min tur nå snart (0= Kose dere masse i det fine været =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå