Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig hørt et par-tre knepp eller "knipse"lyder fra forskjellige plasser i magen - vanskelig å forklare, men nesten lik lyden som når vannet går.. Noen som vet hva det er?

Er i uke 34 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart at du sier det,.. er også i uke 34,... for noen dager siden var jeg sikker på at vannet kom til å gå ,... ettersom jeg hørte en merklig lyd og fikk en helt merklig følelse i magen, sov ikke hele den natten .... men ingenting skjedde..

Aner ikke hva det kan være jeg asså

Skrevet

satt akuratt her og sa det samme på chatten... hørte et knepp for noen dager siden og nå var det en 3-4 stk til... har termin i mai her

Skrevet

Tror det er babyens hikke dere hører,eller kjenner.....

Skrevet

Kanskje det, men jeg tviler litt, jeg. Kneppene var så høye lydmessig og liknet slett ikke på hikking, som jeg kjenner på en helt annen rytmisk måte..

Er bare nysgjerrig:)

Skrevet

Tror ikke jeg,... det føles helt annerledes enn barnets hikke.

Det føltes Akkurat som da vannet gikk forgje gang,...

Du venter liksom bare på at vannet skal begynne å fosse,...

Skrevet

Jeg har opplevd det samme og nevnte til for jordmor.Hun sa at det var lyder fra skjelettet til babyen som lagde lyd når den sparket og beveget seg masse c",)

Skrevet

Her har det også begynt å kneppe mye de siste dagene! Men hvis det er babyen som beveger seg masse, burde jeg ikke kjenne bevegelsene da? Den er jo stor nå=) Her er det helt rolig i magen når det knepper...

Men kommer det virkelig slike lyder når vannet går? gleder meg!!! he, he..

Skrevet

ungen behøver ikke bevege seg så masse for at det skal bli slik lyd..bare legge seg bittelitt anderledes så kan det bli slik lyd. Vi lager også slike lyder når vi strekker oss..ikke alle har det,men de aller fleste.. mange kan provosere kraftige lyder ved å vri seg og knekke knoker..

fikk beskjed om at det er ingenting farlig,og det trigger utvikling i leddene/brusken..=)

Skrevet

denne lyden kan høres ut som den lyden jeg har hørt i flere uker nå. Er i uke 34. Legen ante ikke hva denne lyden kunne være, men jeg har hørt fra andre at det er leddene til barnet som lager denne lyden. Bein gnisser mot hverandre når ungen beveger seg, så det høres vel ut som et slags "knekk". Det skal ikke være farlig, og ungene hadde vel latt oss få merke om de fikk vondt av dette.Som f.eks bevege seg mindre.. Det blir jo litt som når det knekker i ankelen når en går f.eks.. lager en høy lyd men gjør ikke vondt. Jeg har sluttet å bekymre meg nå hvertfall, for det er full rulle med tivoli i magen min hver eneste dag så hun har det nok bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...