Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jeg har gjort det helt til uke 27. Før var det lysten som sa nei, men jeg hoppet i det, nå er det lysten og bekkenet og nå sier jeg nei for jeg orker bare ikke. Jeg blir sinna på han etter å ha hatt sex fordi jeg har hatt det så vondt og han så godt. Men det vet jo ikke han om stakkars. Samvittigheten driver meg til mye, men nå orker jeg ikke mere
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Om man ikke har lyst på sex, så er det vel bare å si nei. Det finnes jo andre måter uansett å tilfredstille hverandre på enn selve samleiet. En mann som ser konen sin/kjæresten sin med stor mage, har vel ikke så vanskelig for å forstå at hun kanskje ikke har så lyst på en stund. Jeg har sagt nei mange ganger, og noen ganger ja. Da blir han kjempe glad men han maser overhodet ikke. Det er jeg som er gravid og har stor mage og bærer frem lille nurket, og da skulle det bare mangle at jeg bestemmer om jeg ønsker samleiet eller ikke. Jeg er 37 uker på vei nå, og vi har fortsatt sex innimellom. Husk på at det som er godt for deg også er godt for babyen, og motsatt.
Tussi og gullgutten Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 jeg ville aldri i verden gitt "veledighets" sex... hva skulle mannen min få ut av det om han visste jeg ikke hadde lyst og om jeg fikk vondt? han blir ikke spesielt opphisset av sånn og for og være ærlig hadde ikke jeg fått mye ut av det om det var motsatt,... hadde jeg visst han egentlig ikke ville hadde jeg mistet lysten også....
minime<3 in belly Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Fortell han at du får vondt av det... Det var noen uker jeg vrei meg i smerter etterpå og da fikk samboeren min dårlig samvittighet og sa han ikke ville mer... Men jeg har aldri gitt han veldedighets-sex.... Jeg får og gir.... Vi har begge lyst så.... Men hvis jeg begynner å få smerter så tror jeg nok at vi kommer til å avslutte sex-livet vårt litt for en periode... Ta igjen det tapte etter fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå