Gå til innhold

TIPS MOT FLASS!!! Please svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

brunt hår og flass...bruker flass shampo, men det funker ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Hvilken flass shampo bruker du da?? Er mange forskjellige i salg både på butikk og hos frisør.. Er frisør selv men anbefaler stort sett Head and shoulders til kundene mine dersom de har problem med flass og kløe/ irritert hodebunn... Den funker på de fleste og er mild og fin!

Håper dette kan hjelpe deg.

Skrevet

Syns også H&S funker bra, men av og til får jeg så tørr hodebunn at det legger seg i skorper og klumper. Da bruker jeg den de har på apoteket, jeg tror den heter Fungoral. Håret blir litt tørt, men den tar knekken på eksemen i alle fall..

Skrevet

Brunt flass som sitter skikkelig godt fast i hårbunnen eller hvitt dryss???

Skrevet

Jeg er oxo frisør¨å har jobbet som det i endel år nå. men IKKE bruk h&s Det er sterk shampo som gjør deg sår i hodebunnen. den virker på flasset der og da men så fort du slutter på den så kommer det stortsett mere enn du hadde. Jeg er veldig glad i den de selger på apoteket eller sp sitt vann som man får kjøpt hos frisør. nå man bruker denne type produkt så blir det først litt værre å så mye bedre.

Jeg har selv mørkt hår hå sliter med flass i graviditeten.

Det er oxo en forskjell på flass og tør hode bunn. har du tør hode bunn kommer det dryss dom snø. har du flass kan du dra av flak. det finnes 2 forskjellige produkter for dette. har du flass trenger du en shampo som tørker det ut. mens hvis du har tør hodebund (Dryss) så trenger du en fet shampo. Derfor SKAL man ikke bruke h&s. Den kan ikke vær beggedeler på en gang.

Lykke til.

Skrevet

ble litt lang og knotete. håper du skjønner hihi =)

Skrevet

Bruker Head & Shoulders, og er veldig fornøyd. Flassen er borte, og håret er blankt og fint.

Skrevet

Hvitt dryss :-(

Skrevet

Steike, det var bra hjelp. Jeg lærte mye :-) Da har jeg funnet ut at jeg har tørr hodebunn :-) Tror du fungural fra apoteket fungerer på meg da, el er det for flass?

Skrevet

Da ville jeg brukt sp sin som du får kjøpt hos frisør.

Men dette er min mening å jeg jobber som frisør ;o)

Jeg mener hodebunnen din blir mere sår av denne. det viker mens du bruker den men så fort du slutter kommer det tilbake mdet h&s.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar, da drar jeg for å kjøpe den i morgen:-)

Skrevet

Jeg har fått besked av frisør at head and shoulders ødelegger hodebunnen. Jeg kjøper bio + fra cutrin, er for tør hodebunn, den er kjempefin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...