Gå til innhold

ingen Aprilbaby på meg lengere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå ser det ikke ut som om det blir aprilbaby på oss alikavel. termindatoen som var 24 April ser ut til og gå over til Mai nå ja. jaja. bare han er frisk og fin når han kommer. det er helt sikkert verd ventingen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er jo ikke mai enda:) en dag igjen da.. mye kan skje:) lykke til:)

Skrevet

en dag igjen...lykke til!

Skrevet

ja det er jo det. men de første dagene over terminen var helt grusome. 2 dager føltes som 2 uker. så nå har jeg belaget meg på og gå 14 dager over. og slått meg til ro med at det er ca 1 uke igjen. hverdagen er blitt litt lettere nå med det. istede for og bare gå og vente og bli utolmodig og rastløs. kommer han før, så er jo det bare gøy,men tenker at det er 1 uke igjen. jeg merker ingen ting på meg at det er noe fødsel i nærheten.

men takk for oppmuntringen :-)

Skrevet

Kommer inn i kluben her jeg. Hadde termin 22 april. Blir nok en liten Maigutt på meg oxo. Håper bare han kommer snart. Men som d blir sagt her, må nesten bare tenke at man kan gå 14 dager over. (Vil si en uke til ca for min del) men håper jo seff jeg slipper.

Har fått mld av fem jenter som har fått før meg...men må prøve å holde humøret oppe =)

Lykke til iallefall jenter =) tenke positivt er snart over =)

Skrevet

ja. kos dere og nyt dagene for dere selv =) Les en bok, les avisen, se gode filmer og gott dere i sofaen. det kommer til å bli noen fine men slitsomme mnd. fremover. så pass godt på å nyte de siste dagene "alene".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...