Gå til innhold

Utenom tema, men hvor viktig syns dere det er med kyssing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er glad i mannen min, men vi er ikke helt på bøljelengde når det gjelder kyssing. Han kan virke litt over ivrig og voldsom, noe som ikke tenner meg, og det syns jeg er leit. Det ødelegger en del for sexlivet vårt, for til tider så er kyssingen skikkelig turn off. Har prøvd å si i fra på en pen måte om hvordan jeg liker det, men har fått til svar at det er slik han vil ha det. Vil ikke mase for mye om det heller, for det kan være sårende for han å høre. De fleste av x'ene mine har vært gode til å kysse, og har selv fått høre fra de at jeg er deilig å kysse med. Enkelte ganger så drømmer jeg at jeg kliner med en x, og da føler jeg meg så slem. Er deres menn gode til å kysse, og hvor viktig syns dere det er? Noen som har noen gode råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er single nå, men eksen kysset veldig bra. Akkurat passe, ikke for hardt og ikke for løst. Kyssing er viktig for meg iallfall!

Skrevet

KYSSING ER VELDIG VIKTIG !!

Beklager at jeg er anonym.

Jeg har og fått høre at jeg er god til å kysse, men mannen min er rett og slett ikke god !! Syns det er kjedelig. Vi finner ikke rytmen.. Huff..hehe..Rett fra leveren her gitt

Lykke til !!

Skrevet

"det er sånn han vil ha det" ? Vil han ikke at du også skal ha det bra? Hvis du ikke tenner på hans kyssing, så blir det vel mindre sex på ham? Kan du forslå annenhver gang din annenhver gang hans kyssing? Det er viktig med kyssing, synes jeg.

Skrevet

Kyssing er noe av det beste jeg vet:)

Og mannen min er utrolig god til å kysse, og jeg vil nok kysse mer enn det han vil..hehe.

Men syntes virkeig at du skal drite i om du sårer mannen din hvis du forteller om kyssinga. Han vil nok heller det enn at du til slutt en dag velger å kysse en annen;)

Det er viktig at begge har det bra og jeg gjetter at han har det bra når han har sex med deg, så da kan han droppe råklininga eller hva han gjør.

Skrevet

Takk for svar. Ja, det blir mindre sex på han pga kyssingen. Jeg er egentlig en skikkelig "kysseguri" som er veldig glad i å kysse, men ikke slik han gjør det. Har tatt det opp med han flere ganger (på en snill og grei måte), men tror han føler seg "tråkket på tærne" og dermed svarer slik han gjør. En gang spurte han om hvorfor han skulle gå etter min pipe, for han syns det er helt supert slik det er. Ikke lett dette her.

HI

Skrevet

Jeg vil helst bare kysse utenpå munnene jeg.

Synes ikke det er så godt å ha tunga inni munnen hans og at han har den inni minn. Blir ekkel smak etter hvert lissom.

Og så er det to tunger som går rundt og rundt og rundt....og ja, nei, jeg synes det blir litt sånn ekkel smak jeg.

Men masse kyssing uten på leppene ja, det gjør vi heile dagen.

Men dype tungekyss, nei det blir mest under sex, dersom jeg er veeeldig opphissa.

Men å begynne å tungekysse sånn heilt uten videre...næææææh, skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...