Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Leste om et par som åpnet de gavene de fikk på forhånd før den store dagen. Er dette vanlig? Vi har nemlig fått en gave alt og det dukker kanskje opp flere gaver før dagen, bør vi åpne disse og skrive de opp på gavelisten på forhånd?
Hjertefamilien Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg ville ikke gjort det. Hadde tatt med gavene ut til festlokalet og latt de som har ansvaret for gavene ta seg av dem også
sussa4 Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg ville hatt det med på gavebordet på bryllupsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå