Gå til innhold

Er vi bare nytelsesobjekter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig om damer som ofrer analen for mannen sin, damer som ikke vil ha sex men gjør det for mannens skyld og damer som ikke orker eller ønsker ha sex under svangerskap skal liksom suge eller runke han? Jeg blir helt overgitt?

Ingen får lov til å båre seg inn i min anal! Der skal jeg drite! Vet min mann har kjempelyst, men hvorfor i helvete skal jeg ligge der og ha dritvondt bare så han skal få det gøy? Er det koselig liksom?

Hvis jeg ikke orker ha sex, hvorfor skal jeg da liksom hjelpe han ut med en sugejobb? Kan han ikke ordne det der selv?

My gooooood.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ække rart menn er utro når det finnes sånne kjipe damer som deg!!!

Skrevet

Så du gjennomgår gjerne helvete så din mann kan kose seg?

Skrevet

Kan du ikke ta opp disse litt særere temaene på Kranglesiden eller noe? Er liksom ikke så veldig 3.trimester-relatert synes jeg.

Skrevet

pyser....tør ikkje signere med navn engang...jøsses... men e enig med hi altså...

mange har det nok sånn,har det ikkje sånn selv,men uansett om det e ting dama ikkje vil være med på e det ikkje grunn te å være utro,da e ikkje forholdet noe verdt...

Skrevet

Enig med HI her asså,.---- Hvor står det skrevet at jeg må runke eller suge ham fordi jeg ikke orker sex for øyeblikket,.. Nei takk, er ikke humøret der, så er ikke humøret der,.. da får han smøre seg med tålmodighet til jeg er klar. Sex er da virkelig mellom to personer og skal gjennomføres av lyst,.... ikke som en tjeneste,..

Skrevet

Jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt enig med deg!! Hvorfor i helvete skal vi ofre oss for at de skal ha det super flott.. Vi ofrer da faen meg nok for denne graviditeten om vi ikke skal tvinges til sex oxo...

Var inne på pappadebatten og titter her om dagen, og der var det masse karer som sitter og surver over at de ikke får seg... Hvis vi skal gå og være edrue, røykfrie, få strekkmerker, vondt i ryggen, bekkenløsning og i tillegg føde barnet i løpet av de 9 mnd, så kan de søren ta meg klare seg uten å gå tømt rognposen siin hver kveld ass... sier bare en ting jeg:

KARER ALTSÅ!!!

Skrevet

Jeg er i 3. trimester, derfor tar jeg det opp her. Dette er noe som plager meg, plager det deg at jeg skriver det her så ikke les mere i dette innlegget da vel

Skrevet

synes ikke dette innlegget harså mye og gjøre på 3 trim jeg da.Passer seg bedre inne på kranglesiden eller noe!

Skrevet

Dette er ikke et krangleinnlegg. Jeg trenger lufte følelsene mine! Det er ikke et tulleinnlegg! Er er ikke ute etter å kranlge, jeg vil høre om folk erenige eller ikke med meg :((

Skrevet

Jeg bare reagerte litt på den "krangleside-aktige" ordbruken. Forventet kanskje en litt mer moderat sådann når man lurer på noe viktig.

Så om dette er seriøst, da;

Du er vel ikke nødt til å gjøre noe som helst du ikke vil!

Om kjæresten din maser om disse tingene må du vel være tøff nok til å si at det er ikke noe for deg.

Om han ikke finner seg i det, skjønner jeg du er oppgitt for da har du tydeligvis valgt en hårreisende kjip type.

Stå på krava.

Skrevet

Synes ikke at dette innlegget var så upassende å ha her inne på 3.tri!

man jo jo få låvt å lufte følelsene sine, og på 1-2trimester så e kanskje ikkje dette et like stort problem, men at d fort kanskje blir et problem når man er over i 3tri. siden man er større og har d mer vondt da.

Synes at d høres kjipt ut å føle at man MÅ ha sex, d e ikkje sånn d skal være, heldigvis så har ikkje eg d problemet siden eg e aleina:)

Skrevet

Jaja, noen har det dessverre som deg. Jeg har derimot verdens deiligste samboer som jeg vil ha sex med hele tiden. Til og med suge han. Men nå er det HAN som synes det er ekkelt siden vi har en liten baby i magen min. Derfor blir det ikke så mye sex som jeg ønsker.

Og JA, jeg har forståelse for hvorfor noen velger å være utro om de ikke får sex og kos med damen sin! Heldigvis har ikke jeg det problemet, og jeg er S E L V S A G T ikke utro fordi min søte samboer er redd for babyen vår når det gjelder sex. Men...jeg har som sagt forståelse for hvorfor noen menn velger å være det.

Og i tillegg er det utrolig mange gravide som har enorme humørsvingninger og er sure for ingen ting (jeg har faktisk ikke hatt humørsvingninger i det hele tatt i svangerskapet, så samboer har det meget bra. Eller, VI har det meget bra sammen!), så om mannen søker andre i denne tiden så skjønner jeg det på et vis. Selv om det ikke er "riktig". Sårbart tema dette for noen visstnok.

Vi er bare menneskelig som vil ha sex og utforske diverse ting. Ikke vær så firkanta da! Ikke rart mange forhold "dør"!

Skrevet

Å herregud, det siste anonyme innlegget her må jeg bare svare på, noe så tullete! At fordi en gravid dame ikke orker/klarer sex i en periode i livet (når kroppen faktisk gjennomgår ganske mye, men selvsagt i ulik grad hos ulike kvinner) så, og jeg siterer: "JA, jeg har forståelse for hvorfor noen velger å være utro om de ikke får sex og kos med damen sin!"

Håper virkelig alle jenter som sliter med ting i graviditeten sin får såpass støtte fra samboer/kjæreste at hun ikke opplever utroskap i tilegg!! Nei, det der ble for dumt altså!

Skrevet

jeg er nå 33uker på vei og jeg og min samboer har hatt veldig lite sex pga at jeg rett og slett ikke har klart det. det kan fort gå over 14 dager og enda lengre, men min samboer er forståelig.å hviss en mann går og er utro når dama er gravid og ikke vil "prøve/gjøre forskjellige ting" å ha sex så er han ikke noe å samle på.......

Skrevet

Blir litt frustrert over at alle fokuserer så innmari på SEX!!

Hva med kos klapp og klem og alt det der..... for min del fører kos ofte til at lysten på noe mer sakte kommer over meg - elsker jo mannen min over alt på jord - og føler selv behov for nærhet... han skjønner jo at dette ikke alltid ender i den meeeest fantstiske sexen noen av oss har hatt.... men det gjør i allefall noe godt med forholdet - nærhet til meg - utløsning for han - og av og til en orgasme på meg og :0) Tror mennen også har behov for nærhet jeg - holde i hånden - laaange kyss etc uten at det nødvendigvis blir de store klimaks utav det?!?!!!

Herregud sex er da ikke noe man gir bort i premie?!?!?!? Det kommer vel mer som en naturlig konsekvens av at man koser med hverandre?!?!?!?

Har man mye plager, smerte oa. er det naturlig at sex ikke finner sted! Men nærhet og kos -- ja det kan vel ikke skade noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...