lifa og Eline Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Ser du har vært på messe og handlet cuttelburger ( eller noe slikt) Ble nysgjerrig og lurer på hva det er? Får du tid til å lage noe med alle de flotte diesene dine eller sammler du til bedre tider? Jeg tror hele tiden at bare neste uke får jeg bedre tid. Men emd en 14 mnd. gamle jente i huset (din har vel blitt 15 mnd. nå) så har man jo ikke så god tid akkurat.
snuppelure 74 Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Nei du har vel rett i det der hihihi blir mye shopping og lite jobbing... Men får håpe jeg får gjort litt hobby ting når vi flytter inn i nye huset, da får jeg jo mitt eget hobby rom med forhåpentligvis god oversikt over alt jeg har Cuttlebug er en type stanse maskin det også, lik quickutz tanga, bare denne er en stor maskin som det er plass til flere dies og større dies på ) Dessuten tar dennne maskinen alle dies som er til alle de forskjellige maskinene )
lifa og Eline Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Ja, huff var jeg som ikke husket men jeg har hørt om den ja. Lønner seg jo egentlig å kjøpe den og ikke tanga til Quickutz ettersom den tar alle diesene som er på markedet. Jeg driver å jobber med å få satt inn bilder frem til ett års dagen til Eline, når jeg har klart det skal scrappe tingene ryddes bort og borde klargjøres for bruk av symaskinen. Men det tar tid og jeg har vel egentlig alt for mye bilder men klarer ikke å bare ta noen. Det har jo skjedd ås mye nå første året. Jeg jobber også bare 60 % så jeg har jo litt tid innimellom til å sette meg ned. Men jeg gleder emg til å begynne å sy litt igjen også. Har flere ting som jeg drømmer om å sy til Eline.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå