Gå til innhold

trenger litt hjelp jeg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten gutt på 11 mnd.. når slutter jeg og gi mme?

han får brødskive, men bare sånn hvis jeg spiser selv..

får grøt til lunsj, middagsglass, grøt og ei flaske mme til kvelds...

 

aner ikke jeg, og HS er så treige i svarene sine.. bedre å høre hva andre har gjort...

 

ønsker jo ikke å gå for fort fram :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynnte med melk når han var 12 mnd. (lett melk)

 

Begynnte å gi skive når han var ca. 7 mnd.

Prøver å gi frukt hver dag, men han er ikke så glad i det ennå.

 

Nå er han 12 mnd. og han spiser:

 

Frokost - Grøt og melk

 

Lunsj - Skive og av og til en yogurt

 

Middag - middagsglass eller det som vi spiser (spørs hva vi har)

 

Kvelds - skive eller grøt

 

De skal ha max. 6 dl melk i løpet av en dag.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...