Gå til innhold

rogalandbruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

noen som har erfaring fra brudesalongen miranda? Jeg var der og kikket på kjole i januar.. hadde mange fine men siden jeg da var gravid kunne jeg ikke prøve kjoler.. litt synd for jeg tror de hadde prosenter akkurat den uken.. men de lovte meg sånn halveis prosentene siden jeg ikke kunne prøve der og da men det kan jo være noe de bare sa også.. noen som evt husker hvor mye prosent de hadde på brudekjolene? har vært innom der noen ganger er de hyggelige andre er de ikke.. litt usikker på om jeg vil kjøpe der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg og min søster var innom brudesalongen Miranda for å se på kjoler. Da jeg også er gravid, kunne jeg ikke prøve, men ville bare inn for å se hva de hadde. Min søster hadde sin 5 mnd datter med i en liten paraplytralle, og da vi skulle gå inn og kikke fikk vi beskjed at vi ikke kunne ta vognen med inn der brudekjolene var. Vi måtte i tilfelle sette den igjen midt i butikken. I og med at det var uaktuelt å sette fra seg en liten baby midt i butikken hvor vi ikke kunne se henne, så gikk vi bare derfra. Jeg kommer jo selv til å ha med meg en baby når jeg skal prøve brudekjole, så da går jeg iallefall ikke tilbake dit.

Kan forøvrig anbefale brudesalongen i Stavanger sentrum. Der har de i utgangspunktet stengt på mandager, men jeg fikk beskjed om at jeg kunne ringe ned og avtale å komme en mandag slik at jeg kunne ha babyen med og prøve i fred og ro. Kjempehyggelig personale og flinke til å hjelpe:)

Skrevet

He he festlig! Jeg har irritert meg over akkurat samme erfaring! Jeg kom der alene for å titte med min lille datter på bare 4 mnd og fikk beskjed om at vognen måtte stå igjen ute! Dessuten gikk der en utrolig skummel mann rundt og niglodde på oss! Uaktuellt å la henne sove der alene. De tilbydde seg heller ikke å ha ett øye med henne imens jeg skulle inn. Ganske sure var de også!

Men jeg har kjøpt kjolen min hos Agape, og der er de kjempekoselige! Skal inn snart og prøve alt utstyret samtidig og fikk beskjed om at jeg bare kunne ta med hun lille så kunne de hjelpe meg med henne hvis jeg trengte det! Dersom du ikke har vert der vil jeg anbefale å prøve dem heller! :o)

Skrevet

Hoas meg er det mottsatt!

Hos Agape fikk jeg ræva service. Tilogmed når jeg bare skulle ut å kjøpe et par med sko... måtte vente en halvtime..

Miranda derimot.... Kjempe bra! Det med vognene er jo for å ikke skitne ut gulvet slik at kjolene blir skitne! Ta med hjultrekkene, så er ikke det noe problem.

Damene på miranda sto på hode for meg. Det var helt utrolig. Er så fornøyd at hele 3 venninner har også kjøpt kjole til seg der. Å alle er fornøyde. Fikk atl av tips og veilednig vi trengte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...