An-Mai Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 jeg tror ikke vannet har gått men jeg lekker litt sånn innimellom og det er liksom ikke tiss...litt guffent å si. og det er ikke helt blankt heller, men mer som utvannet utflod.. litt teit å ringe føden for noe så lite kanskje? har veldig kort vei til sykehuset så er ingen fare sånn sett pluss at jeg har 15 dager igjen til termin..er det noen som kan gi meg noen tips på hva dette kan være? er førstegangs og egentlig helt grønn på alt så jeg spør om alt også håper noen kan hjelpe. takk for svar
*Milla74* Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Hei! Det kan nok bare være utflod, det er normalt at det kan komme ganske mye på slutten. Men, jeg ville uansett ha sjekka det, det er en grei affære på føden...
VinterSol+2 Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 hm. kan godt være sånn "stressutflod" som legen min kaller det. Sliter med det selv. Ganske irriterende, for en blir våt, uten at en har tisset på seg eller noe.. Men siden du er så nærme termin, få det sjekket, bare lever inn et truseinnlegg på føden eller til jordmor, og så tester de det! Dersom hodet er godt festet og sånn, så KAN vannet gå som en litt piplende lekkasje over tid:)
natemor til 2 Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Det kan jo faktisk være fostervann,.... det er ikke alltid at det kommer så mye,.. det kommer an på hvordan hodet sitter,.... ring og hør hva de syns du skl gjøre da,.
An-Mai Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 så de kan sjekke det om jeg leverer inn et truseinnlegg? skal til jordmor i morgen tidlig kl 0800 så det holder kanskje at jeg venter til da eller? tusen takk for svar forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå