Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 NOT! Kommer inn i mine gamle klær, er 4 1/2 mnd siden fødsel. Magen er så og si flat igjen, trenger bare litt mer muskler. Ikke noe problem å få på seg gamle jeans. MEN: Hvordan blir jeg kvitt de extra håndtakene bak??? Noen som har treningstips? Noen som er kvitt dem? Takknemmelig for svar.
bee* Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 jeg gidder ikke svare de som faktisk kommer seg nedi buksene :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Æsj, jeg kommer IKKE ned i buksene mine, og her er det 16 mnd siden fødsel.....................Herregud. Hadde magen min vert nesten flat igjen hadde jeg vertt glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå