Gå til innhold

De nusselige håndtakene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

NOT! ;) Kommer inn i mine gamle klær, er 4 1/2 mnd siden fødsel. Magen er så og si flat igjen, trenger bare litt mer muskler. :) Ikke noe problem å få på seg gamle jeans. MEN: Hvordan blir jeg kvitt de extra håndtakene bak??? Noen som har treningstips? Noen som er kvitt dem? Takknemmelig for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gidder ikke svare de som faktisk kommer seg nedi buksene :-)

 

Skrevet

Æsj, jeg kommer IKKE ned i buksene mine, og her er det 16 mnd siden fødsel.....................Herregud.

 

Hadde magen min vert nesten flat igjen hadde jeg vertt glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...