Gå til innhold

når søke til NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når må man søke NAV om foreldrepenger, siste frist liksom? Må jo samle lønnsslipper helt frem til permisjonen og dokumentere hvor mye jeg faktisk har tjent..

Søker man NAV om permisjon, eller arbeidsgiver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er innen 3 maaneder etter foedselen, men det staar sikkert paa NAV sine sider.

Trenger man sende inn alle loennsslipper? Jeg tenkte bare sende en, men har jo lik loenn mer eller mindre fra maaned til maaned da.

Slik jeg har faatt vite fra jobben, sender jeg soeknad direkte til NAV, samt sender soeknad til jobb, og saa sender jobben ogsaa noe til NAV. Faar utbetalt foreldrepengene direkte fra arbeidsgiver. Det skal ikke vaere noe enkelt system..

Skrevet

så vi skal søke om foreldrepenger til arbeidsgiver også?? Nei du har rett i at det ikke er noe enkelt system.. syns ikke det er så lett å finne informasjon på NAV sine sider jeg. står liksom bare det mest grunnleggende. du trenger bare den siste lønnsslippen din dersom du har fastønn ja! jeg jobber veldig variert så må få regnet et gjennomsnitt av de siste 6 månedene.. men permisjon skal en iallfall bare søke om til arbeidsgiver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...