JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Har hatt et par av de i det siste, de har vart i kanskje to minutter, men kommer bare en om gangen. Har opplevd det to ganger nå, med noen dager i mellom. Skikkelig vondt, istad måtte jeg nesten sette meg ned midt på gata, følte meg litt teit, for jeg var helt alene midt i Oslo. Det er fortsatt kynnere selvom det gjør skikkelig vondt ikkesant, så lenge de ikke er flere og regelmessige?
Nanna1976 Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Tja, kynnere kan visstnok gjøre vondt, men skal gi seg når du gjør noe annet (eks. stresser ned). Synes i grunnen ikke 2 minutter var urovekkende lenge. Jeg er mye plaget med kynnere og får god hjelp av jordmor på fødeavdelingen når jeg er usikker etc. Et godt tips er derfor å ringe dit hvos du er usikker.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Nei, det er jo ikke så lenge, men det virker ganske lenge når man står midt i byen alene med skikkelige smerter... hehe, kynnerne jeg har hatt til nå har stort sett vart i noen sekunder og vært relativt smertefrie...
Xenaen Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Jeg har vært på intens surfing i dag... Hehe, og der sto det at kynnere kan gjøre vondt, og kan vare lenge. Mens rier varer ca ett minutt og gjør vondere... Trur det var nettdoktoren jeg var inne på- men har altså surfa alle veier i dag... Forresten merker jeg også at kynnerne har endra karakter, de er skikkelg vonde i perioder. Men men, vi er jo høygravide nå, så vi skal vel ikke frykte!
Nanna1976 Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Skjønner hva du mener. JM sa til meg at det var typisk å få det når man går i byen fordi det faktisk er mer anstrengende enn man tror. Ufyselig er det uansett, håper du slipper å oppleve det igjen:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Min jm sa at de ikke trenger forandre seg/gi seg om du legger deg eller gjør noe annet. De kan være drit vonde, det har jeg allerede opplevd noen ganger, og det eneste som skiller kynnere fra riene er at riene er regelmessige. Det er ikke kynnere...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 min kynnere kan være helt regelmessige og skikkelig vonde..de kommer ikke om jeg er stressa eller noe,bare helt plutselig når jeg ligg på sofa/sitter å surfer.. Men de gir seg etter noen timer,som regel.. hjelper å bevege seg litt,gå noen runder i stua og så legge seg nedpå å strekke seg ut litt..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå