Gå til innhold

Heldige er dem som har fine pupper ETTER fødsel:-((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt komplekser for puppene mine før jeg fikk datteren min, de var små og faste noe jeg var stor fornøyd meg!

Under graviditeten så tenkte jeg overhode ikke på hvordan puppene mine kom til å se ut...det eneste jeg brukte tid på var og bekymre meg over at jeg skulle få strekkmerker, heldigvis fikk jeg ikke en eneste strekkmerke på magen noe som er herlig, men puppene min derimot er blitt dritt stygge, jeg kødder ikke...de er små men det værste er at de henger akkurat som to BALLONGER med lite luft i!!! skjønner?

De er så stygge at samboer for ikke ta på dem!!!

buhu........

silikon er veldig fremmes for meg også.....lurer på hvordan de ser ut etter neste barn?! som to ballonger uten noe luft??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe unnskyld at jeg flirer, men jeg mistenker at du har spionert på mine pupper ;)

Tror de tar seg litt inn igjen etter en stund (håper jeg), men ellers er det vel bare en av 'godene' som kommer med barn.

Og samboern din får du piske litt for det er ikke særlig koselig oppførsel!!!

Skrevet

Hihi......Det samme tenkte jeg da jeg var gravid.."Bare jeg ikke fikk strekkmerker på magen". Heldigvis fikk jeg ikke det, men til gjengjeld fikk jeg strekkmerker som dekket hele puppene! Nå henger di også, og den ene er større enn den andre....Jeg skal ha silikon når jeg er ferdig med barna!!!! Noen år til d ja.......

Skrevet

jeg har også fått bittesmå henge pupper, emn stygge er dem da ikke.. hehe!

JEg er da den den samme personen uannsett! og det er dere også med elelr uten hengepupper..

Silikon er bare dumt, men det er deres valg...

Skrevet

Har sett den siden før....godt vi er forskjellige alle man, men viktigs for meg er mitt eget selvbilde, og forbedres det med silikon gjør jeg det=)

Smaken er som baken......delt! =)

Skrevet

Samme som Leon-skjønnasen født..... her. Masse strekkmerker på puppene pga overspreng de første dagene. Og ulik størrelse. Nå ammer jeg kun fra en pupp, så jeg ser unektelig litt skjev ut ja hehe.

Men den samboeren din bør du daske med en iskald øse på pungen, for det der er ikke akseptabel oppførsel når du har satt deres felles barn til verden!!

Skrevet

Jeg kan jo trøste deg med at du får puppene tilbake ettet en tid, kansje to tre år.Dette har jeg opplevd etter to barnefødsler, de ble sånn som du beskriver uner fødsel og amming men de ble faktisk normal noen år etter amminga.

Nå har jeg fått baby igjen og puppene bærer preg av det igjen, men jeg vet at de forandrer seg så jeg tar det ikke så høytidelig

Lykke til!

Skrevet

Tro meg, det er like ille med store hengepupper..... Var kjempefornøyd i begynnelsen av graviditeten. Puppene var store og faste (80c) og hang ikke i det hele tatt - men nå har tyngdekrafta VIRKELIG innhenta meg! Kjedelige greier.... Trøster meg med at sambo forsatt elsker puppene mine :)

Skrevet

HI her.

Hvorfor snakker dere dritt om samboeren min?

Han vil jo ta på puppene mine men for IKKE lov av meg pga JEG synes de er stygge:-))))))))

Stakkars, han er fornøyd han....tror eg...da........har ikke sagt noe iallefall!!

Skrevet

Tror mange leste feil, den setninga di var litt lett å feiltolke... Du skriver "for" istedet for "får", blant annet... De fleste leste altså at han ikke ville ta på brystene dine, mens du egentlig mente at du ikke lar ham få lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...