winneboo Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 De siste ukene har jenta mi blitt skikkelig mammadalt. Kan ikke gå en meter før hun ser på meg å sier: Mamma!! Å da går hun etter meg. Kan ikke gå på do uten henne engang, eller jeg KAN jo å jeg gjør det noen ganger men da står hun utenfor døra å hyler. Å med en gang jeg lukker opp så sier hun: mamma, der er du jo!! off får så dårlig samvittighet da. Hun blir jo så glad når hun ser meg igjen. Det er vel helt normalt at hun er sånn eller er hun litt ekstrem? Hun går ikke i bena på meg 7 dager i uka, 24 timer i døgnet, for jeg går på skole 3 dager i uka. Hun er veldig flink til å leke med seg selv men jeg mååå liksom være i nærheten av henne hele tiden, eller så følge hun etter meg. Jeg kan f.eks ikke gå opp med noe tøy i 2.etg, før hun brøler etter meg. Enda jeg er borte max 30 sek. Syns det er litt slitsomt men det er vel ganske normalt eller hva?
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 syntes du var heldig jeg. vis du skjønner. hu er 1 mnd og VELDIG mamma dalt. ikke kan jeg gå på do. hu følger etter meg hele tiden hu er våken. hyler vis jeg går. nekter og sove vis jeg ikke er hjemme. må sitte med hu på gulvet hele dagen. Alt hu sier fra hu står opp til hun legger seg igjen er mamma mamma mamma.... det går igjen hele tiden. sambo kan ikke vere her alene med hu på kvelden. da griner hu fra jeg går. og om jeg så er hjemme 2 3 på natten er hu våken ennå og hyler. kommer jeg får jeg klem og hu sover.
winneboo Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Joda hun var mammadalt som baby å, men rundt 1-års alder så ble hun litt mer åpen for andre mennesker. Men nå i det siste så har hun blitt ekstrem. Syns ikke det var sååå slitsomt når hun var baby for da sov hun så mye at jeg fikk gå på do,dusje og spise i fred innimellom. Men nå er hun våken ca 12 timer i døgnet å sover ca 1 time..hehe..blir litt annerledes da.
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 ja gjør det. men syntes litt synn på han pappa'n hennes jeg. min sambo. hver gang han kommer bort hyler hun skriker og slår han.. han har da aldri gjort hu noe galt. men er bare han hu er slik mot. men forhåpenligvis bare en periode.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Høres ut som minien min. Han er 12 mnd. Har alltid vært mammadalt. Hvis han ikke ser meg begynner han og lete og rope på meg. Jeg spurte hs om dette var normalt og hun sa at det var riktig alder for det. Fikk bedskjed om at det sikkert snart ville gå over. Vet nå ikke helt jeg. Det er som om han ikke slapper helt av hvis ikke det er en voksen synlig for han. Hvis jeg sitter på gulvet, er han flink å leke. De dagene som jeg "virrer" mye rundt om i huset, går han bare etter meg og syter. Tror det er viktig at når vi feks. går på do kan vi si til dem at mamma kommer snart igjen. Så skjønner de vel snart at vi faktisk kommer tilbake.
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 sier det hele tiden jeg. men blir hyl. prøver liksom og ha sammvittighet til og la hun hyle litt. pappa er jo der. sånn at hu kan godta han litt bedre. syntes det er rart hu har blitt slik. vi har gjort om trent like mye fra hun ble født. men hu har jo vert mest med meg. men men
winneboo Skrevet 29. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2007 Jenta mi er 18mnd da, å har hatt sånne perioder innimellom. Men den perioden hun er inni nå er skikkelig ekstrem. Det er ikke alltid hun får bli med meg på do, å jeg sier da at mamma kommer snart tilbake, men hun hyler like herlig. Er kanskje redd for at hun kanskje er for mye borte fra meg har vært så mye med skolen nå i det siste, pluss kveldkurs to kvelder i uka. Å så er hun hos pappaen sin et par dager i mnd. Men nå er det snart sommerferie så da får vi masse tid med hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå