MammaDilla Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Skal mm som har vært i frysen smake helt likt som fersk mm? Jeg synes alltid den som har vært frossen har litt mer stram bi-smak. Har pleid å ta mm opp fra frysen om morningen og satt den i kjøleskapet til tining hvis jeg skal bort om ettermiddag/kveld. Gjør jeg feil eller skal det være slik? Vil jo ikke gi dårlig melk til gullet mitt...
så var vi 4 Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Den endrer smak når den har vært frossen
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Eh, hva fryser dere melka i? Kan jeg fryse tåteflaskene liksom?
MammaDilla Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2007 Takk, det var beroligende å høre!! ♥ 010107- Mamma'n til Julie ♥ Jeg pumper den rett i sånne avent beger på 200ml og tar lokk på, og rett i frysen. Klistrer en merkelapp med dato på. Alt som kan kokes kan mm fryses ned i. Har kokt opp små syltetøyglass som jeg også bruker innimellom. Mm som fryses er holdbar i 3mnd i frysen og max ett døgn i kjøleskap etter den har vært frossen.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Takk for svar! Skal i bryllupp om noen uker, og trenger å fryse ned litt til da :-))
MammaDilla Skrevet 29. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2007 ♥ 010107- Mamma'n til Julie ♥ Forresten så kan du blande mm. Jeg legger poden kl 19.30, og pumper meg hver kveld i 23-tiden. Får ut ca 80-100 ml pr kveld. Så da heller jeg det bare oppi det frosne begeret fra forrige dag hvis der er plass. Blir litt lettere å porsjonere da, og tar mindre plass i fryser'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå