fikk jente 6. mai:) Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Er det flere som sliter med at fødselen ikke frister helt???
Konemor83 Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Har noen sånne tanker ja..men går nå 7 dager over termin så jeg gjør alt for å hjelpe kroppen igang...vil ha han ut..men er litt skummelt samtidig synes jeg...
@stronauten med 3 små Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Oh yes... Ser at du er fødeklar, mens jeg selv har 27 dager ennå. Men har merket de siste dagene at jeg blir mer og mer klar for å få det overstått. Jeg har født to ganger før, og har absolutt ingen grunn til å frykte det, for de har gått fint, men man vet jo på en måte hva man går til...For meg hjelper det å se for meg alle de hjelpeløse og merkelige kvinnene rundt omkring som har klart det, og så overbevise meg om at dette skal jeg overleve en gang til... Det går fiiiiiiiint!
Konemor83 Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Ja d er jo rett tankegang. Tenke på at d er flere jenter som har d verre enn oss og som faktisk klarer å gjennomføre en fødsel. Nei da jenter...dette går så bra så hihi =) men nå vil jeg at lillegutt skal komme snaaaart hehe =)
fikk jente 6. mai:) Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 Uff...jeg har termin på tirsdag og kjenner at jeg nesten kniper litt igjen...Er litt frustrerende.
minime<3 in belly Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 For min del så føler jeg vel at jeg har skjøvet fødselen litt forran meg og ikke helt tenker på det. Men nå er det jo bare 10 uker igjen og det begynner jo å bli på tide å tenke litt på det. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal forberede meg på. Jeg tror vel at jeg skal spørre jordmor om noen råd ang. pusting ,metoder og div råd... Men jeg tenker litt slik også! Hvor mange kvinner har ikke gjort det før meg??? Jo nemlig milliarder av kvinner... Så jeg vil tro at jeg skal klare det like bra som mange andre. Og jeg har heller ikke bestemt meg om jeg ønsker smertelindring eller ikke... Jeg aner rett og slett ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå