#Troika# Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jenta vår er 7 mnd og har rulla siden hun var 5-6 mnd. Hun snur seg ikke bare rundt, men ruller rundt over alt på gulvet. Moro å se på, for hun er av og til veldig bevisst på å komme seg fra A til B. Har to barn fra før, og ingen av de to for slik, de begynte å krype da de var ca 8 mnd. Flere med rullende barn?
Hannahs-mor06 Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 JA!!)) Hannah er 4,5 mnd og begynte å rulle fra hun var 4 ca. Hun ruller over lett som bare det, og det er så gøy å se hvor stolt hun blir når hun ser jeg ser på henne;) med tanke på at hun brukte Freikas pute de første 2 mnd så er hun sterk;)
#Troika# Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Gøy å se på, ja?!Og de må bli utrulig sterke av det. Ser at jenta vår ligger mye på siden, og løfter overkroppen. Trener magemusklene ja:D
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Gutten min på 14 uker rulle runt fra rygg til mage idag. Artig å se. Stor bragd. Hva er Freikas pute ?
Hannahs-mor06 Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Freikas pute er det de såkalte hoftebarna får..en pute man har mellom bena for å sikre korrekt stilling av lårbenshodet inni hofteskåla. Barn med hofteleddsdysplasi behandles med en slik pute. Hannah hadde ikke hd, men en litt umoden hofte og fikk derfor en slik pute forebyggende, Alt bra med hofta nå heldigvis!! ))
Cassandra80 Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Gutten min på snart 9 mnd ruller også rundt på gulvet for å komme seg fram. Har funnet ut at krabbing er oppskrytt, så det gidder han ikke nei Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå