Gå til innhold

Hvordan utsette fødselen??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et litt uvanlig spørsmål her inne, siden alle er så ivirg og vil ha fortgang i sakene.

Eg har UL-termin 25.mai, og menstermin 17.mai.

15.mai flytte eg inn i ei ny leilighet, så da hadde d hvert fint om eg gikk litt på overtid, eller at ho i hvertfall ikkje kom før termin, sånn at alt kom på plass før fødselen:)

D finnes jo så mange tips for å sette i gang fødselen, og da lurte eg på om d kanskje finnes noen råd/tips om hva man skal unngå for å sette en fødsel i gang, eller noen kjerringråd på hvordan man skal unngå å føde før termin?

Kanskje litt dumt spm, men bedre å spørre enn å gå rundt å lure på d..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville prøvd med flytesparkel jeg. Tetter igjen hølet. Garantert!

Skrevet

den var ny!

beste rådet er vel da å IKKE gjøre som alle kjerringrådene som skal sette i gang fødsel sier da.. hehe.. ikke stresse, løpe i trapper, ha sex, spise og drikke ting som setter i gang, etc..

jeg tror uansett ikke vi har så mye vi skulle ha sagt da, men prøv iallefall å ta det litt med ro.. la andre bære for deg under flytting og sånn, om du har mulighet!

Lykke til med flytting og alt:)

Skrevet

han kommer når han er klar, tror det er vanskelig å utsette en fødsel.

Skrevet

Hehe, ja d e nok vanskeli å utsette den, men d hadde hvert så bra om ho bare kunne ligge der inne til flyttinga va over, hadde passa så bra;)

Menmen...Ho kjem når ho vil, og når ho e klar, og ho e jo selvfølgeli hjertelig velkommen uannsett katti ho velge å stikke hodet ut:)

Takk for tips/råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...