Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Dette er kanskje et litt uvanlig spørsmål her inne, siden alle er så ivirg og vil ha fortgang i sakene. Eg har UL-termin 25.mai, og menstermin 17.mai. 15.mai flytte eg inn i ei ny leilighet, så da hadde d hvert fint om eg gikk litt på overtid, eller at ho i hvertfall ikkje kom før termin, sånn at alt kom på plass før fødselen:) D finnes jo så mange tips for å sette i gang fødselen, og da lurte eg på om d kanskje finnes noen råd/tips om hva man skal unngå for å sette en fødsel i gang, eller noen kjerringråd på hvordan man skal unngå å føde før termin? Kanskje litt dumt spm, men bedre å spørre enn å gå rundt å lure på d..
LINDA*** Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Tror jeg ville prøvd med flytesparkel jeg. Tetter igjen hølet. Garantert!
VinterSol+2 Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 den var ny! beste rådet er vel da å IKKE gjøre som alle kjerringrådene som skal sette i gang fødsel sier da.. hehe.. ikke stresse, løpe i trapper, ha sex, spise og drikke ting som setter i gang, etc.. jeg tror uansett ikke vi har så mye vi skulle ha sagt da, men prøv iallefall å ta det litt med ro.. la andre bære for deg under flytting og sånn, om du har mulighet! Lykke til med flytting og alt:)
æsj altså! Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 han kommer når han er klar, tror det er vanskelig å utsette en fødsel.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 Hehe, ja d e nok vanskeli å utsette den, men d hadde hvert så bra om ho bare kunne ligge der inne til flyttinga va over, hadde passa så bra;) Menmen...Ho kjem når ho vil, og når ho e klar, og ho e jo selvfølgeli hjertelig velkommen uannsett katti ho velge å stikke hodet ut:) Takk for tips/råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå