milk Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei! Etter å ha gitt snuppa velling med stor sukse, så vil hun plutselig ikke ha!? Hun spiste med stor appetitt i fire dager, men så var det slutt. Har lagd velling av risgrøt med mme. Hun er ca. 5,5 mnd. Det er ikke tvil om at hun trenger grøt nå, for våkner flere ganger om natten og vil ha mm. De dagene hun spiste grøt sovnet hun tidlig og sov også godt om natten. Hun spiser gjerne fruktpurè, men hun kan jo ikke få det hele tiden heller!? Vekten tilsier også at hun kan trenge litt ekstra tillegg nå. Ingen stor fare, men likevel... Gode råd mottas med TAKK!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Har også en gutt som nekter å spise grøt/velling,men han må jo ha det.Middag og fruktpure liker han godt,så jeg blander i litt fruktpure i grøten hans og da spiser han:Spiste godt med grøt i noen uker nå,men nå er det stopp,uten fruktpure i.
milk Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Takk for svar!! Beklager, men jeg glemte skrive at jeg blander i fruktpurè. Funker verken med eller uten! De første fire dagene spiste hun uten purè og var storfornøyt med det, men plutselig var det stopp. Har også prøvd med most banan uten hell:-(
milk Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 Er det virkelig ingen som kan gi meg noen gode råd?
Bølle&Frøet Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Har du prøvt andre typer grøt? Her ville ikke mini ha risgrøt....
milk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2007 Har prøvd andre typer også, men uten positivt resultat:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå