Kanskjenr2? Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Det er ei lita stund til ennå, men ikke så lenge til jeg kan hoppe over til 2. trimester Siden dette er min første baby, så er jeg ganske grønn og derfor spør jeg mye om hjelp... Så er det noen som vet hva en bør kjøpe og hva en kan kjøpe i 2. trimester? Bør en begynne å tenke på vogn og sånne ting?
Gjest Ut på tur Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Vi kjøpte vogn i uke 18 for da var den på salg. Vi har lenge fulgt med på tilbud for de kommer jo til ulikt tidspunkt for ulike produkter. Dessuten er det greit å spre de store utgiftene utover. Kan jo bli dyrt dersom dere skal kjøpe alt.
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Du kan kjøpe inn alt av klær og vente med å vaske det f.eks. til noen uker før fødselen. Stellebord og seng er fint å ha )
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var med en vennine å så på vogn og spurte tilfeldigvis dama som jobba der om de hadde den vongna i sort. Tja, når trenger du den? Vi får de ikke inn før i september. Så jeg bestilte vogn i uke 18, men får den ikke før jeg er i uke 38. Dette var en emmaljunga vogn...vet det har vert litt problem å få tak i den, men trodde ikke det var så lang bestillingstid på de.
Mamma sin prins*Nikolai* Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 I begynnelsen av 2.trimester kan man bare ta det med ro med innkjøpingen, dette er også mitt første og jeg kjenner det brenner litt i fingrene når jeg går i barnebutikker og kikker på nette;) Jeg tenker at i slutten av 2.trimester skulle være ei fin tid å begynne å handle på. Da er man "sikker" på at alt er bra og man kan kose seg med babyshoppingen i hele tre månder framover. Men sparing derimot er lurt å begynne på nå, slik at du slipper å bli "raka fant" de tre siste måndene, å kjøpe brukt er kjempesmart!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 enn hvis det er flere enn en der inne...huff...det tenker jeg... nei, jeg venter til etter ultra...da er jeg sikker... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå