Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 I går og i dag, etter jeg hadde vært på do så lå det noe helt hvitt tykt slim i do. Prøvde å "rote" i det med papir og da løste det seg helt opp. Som sagt litt i dag og litt i går.. Kan dette være den beryktede slimproppen som de snakker om her? Eller er det en stor "propp" hvor hele kommer på en gang?? Sorry... er no hundredetusende gangen dette blir spurt om her...
hannehormonell Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 den kan være blodfylt eller helt blank. min var blank og kom over flere dager. noen merker den ikke engang.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 ikke akkurat delikat tema nei...hehe.. Men min var som en "blank gelèklump" med noen "blodtråder" i. Jeg merket den veldig godt, da den "ploppet" ut i do liksom. Litt udelikat...men det var du som spurte ...hihi
Konemor83 Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Hehe...jeg har oxo lurt på dette...men tror min har gått...var litt brunslimaktig som gikk over flere dager...ekkelt, men d må ha vært proppen. Ik no blod her iallefall..
Konemor83 Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Hvor stor slimproppen er? nei du kan spørre du...hos meg kom d litt å litt hver dag...ik helt sikker på hvor mange dager jeg men..hos noen kommer jo hele på en gang så ik sikker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå