Gå til innhold

noen med barn i haugatun barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyde? vi har fått plass fra høsten og lurer litt på hvilke oppfatning dere har av barnehagen.. blir barna tatt godt vare på? snille voksne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaos. Mye vikarer, mye sykdom, utbrente voksne.

Sorry, var vel ikke det du ville høre men det er min oppfattning.

De voksne er jo snille, men det er nok tøffe dager når det er så mye sykdom.

Skrevet

hmmm.. noen flere? trives barnet ditt der? hvor gammelt er barnet? min blir 16 mnd når hun starter der.. hun skal begynne på avdelingen hugin...

Skrevet

Unnskyld, men ikke heng ut de som jobber i en spesifikk bhg på nett da.

Ærlig talt!!!

Skrevet

Er det så galt å forhøre seg om bhg ungen sin skal begynne i da?

Synes det å få vite litt om stedet hvor ungen skal tilbringe masser av tiden sin er utrolig viktig.

Hvis hun ikke har andre å spørre enn de her inne, så burde det kunne gå.

Jeg har søkt plass til snuppa mi der til høsten.. og setter stor pris på at anonym svarte ærlig, for nå så skal iallefall ikke ungen min dit.

Skrevet

Hei.

Gutten til venninnen min går der og jeg har ikke hørt noe negativt fra henne. folk danner seg et bilde av det meste her i livet, også barnehager og de ansatte. det er vel ikke alle foreldrene som er misfornøyd med denne barnehagen får jeg håpe??? synes ikke vi skal dømme en barnehage eller noe annet ut i fra ett svar som blir gitt her inne. Ring til barnehagen og spørr om du kan få komme på besøk en dag før sommeren. Da får du selv ett første inntrykk og da kan du vel danne deg en mening selv. Håper ikke dette oppfattes som kritikk men som et råd fra en som jobber i barnehage og som har barn i barnehage. Lykke til

Skrevet

Kanskje dere kunne sendt hverandre PM i stedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...