Gå til innhold

2 1/2 mnd og 38,1i temp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt som alltid er blid og fornøyd hadde en time i ettermiddag som han gråt og var urolig........... Så sovnet han litt og etter at han våknet har hanvært i fin form. Spist, vært blid og liggi på gulvet og sprella....

Da vi kom hjem i kveld tok jeg tempen hans og han hadde 38,1............ Både storebror og jeg er forkjøla, men minsten viser ingen tegn på forkjølelse. Hadde en stor slimete busemann på morran, men vil ikke si han er forkjøla...........

Ville dere ringt legenvakta?? Noen steder står det jo at man skal kontakte lege hvis barn under 3 mnd får feber........38,1 er jo så vidt det er feber.........

Så tenker jeg på tenner........... Jeg tror jo egentlig at det ikke er noen sammenheng mellom tenner og feber, men han har begynt å sikle veldig de siste dagene og gnager på hånda si.............Storebror fikk tenner da han var 4 mnd og nabogutten var født med tenner omtrent så det er jo fysisk mulig...........

Hva tror dere jenter? What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er man usikker kontakter man legevakta - selv om det bare er for å bli beroliget. har du ringt er de i allefall informert om det skulle utvikle seg. Ta en telefon du slik at du slipper å engste deg ;-9

Skrevet

Jeg hadde bare sett det an... 38,1 er så og si ingen ting. Ta på han et pledd istedenfor dyne.. så tar du en ny temp eller kjenner på han senere.. Kan bare være en liten virus infeksjon.. som er på vei ut.

Mathias hadde 39,1 i feber når han var 2 måneder...fikk panodil vi da.. men bør ikke gi det før over 39..

Jeg tror ikke det er tenner.. men kan jo være. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...