Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei Har ikke begynt å planlegge bryllup engang - får høre alle mulige veier at man bør sette opp et budsjett først. Men så finner jeg ingen plass hvor det står hva busjettet bør inneholder og hva ca. priser er for de tingene (sånn øvre og nedre grense). Er noen som kan komme med forslag?? Ønsker oss sannsynligvis et tradisjonelt bryllup med fint lokale og middag. Går utifra at kjole, leiebil, hotellrom, sminke/hår bør også være der... Men hva mer?? Og hva er ligger et slikt budsjett på?? Og hvordan er dere budsjetter om jeg kan spørre? Skulle vært kurs i bryllupsplanlegging syns jeg!
Joikaboll@ Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Finn ut hvordan dere vil ha det, hvor dere vil ha det. Så tar du noen telefoner for å høre på priser, det er det greieste. Priser varierer enormt over hele landet.
linken Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Om du logger deg inn på bryllupsdagen.no, har de en automatisk budjett- regner der, jeg synes de har med alt som kan komme til å koste noe der. Forresten er siden kjempefin til å lage egen nettside for bryllupet... Om du syne sånt er artig.. Gå inn og se på mange av de fine sidene.. Genialt til å legge ut ønskeliste og info om bryllupet, så slipper man å ha så veldig mye detalj-info på invitasjonene. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå