Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Gullet vårt på 3 mnd har vært sutrete, og har til og med hatt sin første våkennatt nå. Tok tempen torsdag, og den var 37,8 på kvelden. Litt lavere dagene i mellom, men i dag var den 37,8 igjen... Er ikke snørrete, men spiser litt urolig under ammingene. Har sjekka om det er tenner på gang, men kan ikke se noe. Hadde dere blitt bekymret, eller er 37,8 så lite at det ikke teller som feber??
jamlena Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 hadde ikke bekymra meg.. 37.8 er ikke feber, da må tempen over 38. mange barn får høyere temp om kvelden
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Takk for svar-- alltid godt å få roet seg litt her inne. Rart hvor bekymret men blir for ALT når man har blitt mamma....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå