Gå til innhold

Litt feber 4. dag på rad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet vårt på 3 mnd har vært sutrete, og har til og med hatt sin første våkennatt nå. Tok tempen torsdag, og den var 37,8 på kvelden. Litt lavere dagene i mellom, men i dag var den 37,8 igjen... Er ikke snørrete, men spiser litt urolig under ammingene. Har sjekka om det er tenner på gang, men kan ikke se noe. Hadde dere blitt bekymret, eller er 37,8 så lite at det ikke teller som feber??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke bekymra meg.. 37.8 er ikke feber, da må tempen over 38. mange barn får høyere temp om kvelden

Skrevet

Takk for svar-- alltid godt å få roet seg litt her inne. Rart hvor bekymret men blir for ALT når man har blitt mamma....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...