Gå til innhold

Reiser seg i senga, gi meg råd!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en gang vi legger henne ruller hun over på mage og reiser seg samtidig som hun hyyyyyyyyyyyler til vi kommer og legger henne igjen. Og sånn holder vi det gående....

Hva er det beste tipset dere har? Og ikke si sovepose, det har vi klart oss uten i 1000 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går inn og legger martin ned igjen, til slutt blir det kjedelig ;)

Skrevet

Ja, det er det vi også prøver å gjøre. Igår tok det vel en time før hun til slutt sovnet. Problemet er at hun blir så hysterisk at vi må ta henne opp å trøste, hikser masse stakkar.

Skrevet

ja samme her, men martin pleier å hive sutten i gulvet eller stå å banke den i veggen :D Det går over etterhvert, har iallefall gjort det her.

Skrevet

HAR DET LIKEDAN!!!! Vi kan ikke gå ut av rommet en gang, for hun begynner å skrike før vi kommer oss ut og etter et halvt minutt begynner hun hoste og hvis hun får fortsette da spyr hun. Har opplevd det to ganger når vi prøvde skrikekur, så nå er vi inne hos henne til hun sovner. Vet at det hun vil er å være på armen min i stedet, men det er ikke aktuelt. Hun gnir seg i øynene når hun legges ned så jeg vet at hun er drit trøtt, men kroppen reiser seg opp likevel og når hun står er hun med et veldig våken! De siste gangene jeg har lagt henne har jeg rett og slett stått med hodet oppi senga, så hun kan luske meg i håret, for det er det beste hun vet for tiden. Hvis hun snur seg over på magen og ikke legger seg ned for å sove sånn, går jeg vekk og ser ikke på henne. Når hun begynner gråte går jeg bort til henne og legger henne ned igjen og putter hodet i senga igjen (liksom belønning for at hun ligger nede). Sånn holder jeg på til hun sovner.

Hvis Emeli er likedan, altså at hun er trøtt når hun ligger nede, så prøv å finn på et eller annet som gjør at hun synes det er greit å ligge nede. Kanskje hun må ha en leke eller no'?

Skrevet

Nå sovnet hun, på mage. Tror hun har begynt å like å sove på mage, bare at hun ikke skjønner at hun må legge ned hodet. Hehe...

La hånden min på hodet hennes og strøk litt, da la hun hodet ned og sovnet!

Skrevet

Ja, det funker også her av og til, men det er ikke alltid... Mannen min bruker av og til å presse henne litt ned mot madrassen, det pleier å funke når han gjør det... Nei, de er sære disse små! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...