Gå til innhold

kan noen svare meg fort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk nettopp kjempe vondt i underlivet. akkurat som om det presser ned i bekkenet... smertene kommer og går.. er bare 31 uker på vei, så er litt bekymra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! Prøv å endre aktivitetsnivå, dersom du sitter, legg deg ned - og motsatt. Så kan du ta deg en dusj eller ligge litt i badekar. Hvor ofte kommer vondtene? Kan være kynnere vettu!!! Dersom du er fryktelig bekymra, ring fødeavdelinga og hør!

Skrevet

de kommer etter noen få minutter og varer i ca 20-30sek. orker verken gå eller stå. ligger rett ut.

Skrevet

er det vondt når du ligger oxo???

Hvis det er det så ring føden. de kan gi deg mange råd"

Skrevet

Høres ut som nedpress det da. Babyen som presser seg ned i bekkenet. Helt normalt

Skrevet

smertene kommer og går når jeg ligger også. håper det bare er nedpress, men det er jo rart at de smertene kommer og går regelmessig....? har holdt på i en halv time nå.

Skrevet

Har vært slik hos meg når jeg har hatt det i allefall. Skikkelig vondt til tider. Men er du usikker så ringer du føden =)

Skrevet

Ring føden så slipper du og bekymre deg. er bedre å ikke bekymmre seg...

Lykke til.

Skrevet

Jeg hadde kraftige kynnere regelmessig i over 2 timer for 3 dager siden (trodde da det var rier, men det ga seg), så jeg ville kanskje gitt det en liten stund til. Men ring føden hvis du er veldig usikker og i tvil. De vet bedre hva de snakker om.

Skrevet

OM det er noen trøst varer rier lengre enn 30 sekunder - i alle fall om de skal ha noen effekt! Men ring nå heller føden om du er usikker og redd!

Skrevet

takk for svar. da venter jeg og ser om jeg blir bedre. smertene varer jo ikke så lenge om gangen heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...