Gå til innhold

Usj..hva var dette her da,jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på toalettet på fredag, og når jeg skule tørke meg da så låg det en "slim-klump" på papiret. Lignet litt på gelatin kanskje....Ikke helt blank,men ganske.Har aldri vært ute for dette før.Er førstegangsfødende. Hva er det?Ok,dette ble litt mye detaljer kanskje.Håper dere overlever:)

Etter dette har jeg daglig hatt litt perioder med "stikninger",eller hva jegskal kalle det på høyre side av magen. Gjør ikke knall vondt. Føles litt som når jeg får kjempe sting/ hold i magen når jeg har trent.Er forresten i slutten av uke 35, hvis det har noen betydning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slimproppen??

Skrevet

Slimproppen, sannsynligvis. Den kan gå flere uker før fødsel (opptil 6-7 uker) Stikkingene er nok bare livmoren som arbeider, mulig hodet på babyen legger seg lenger ned i bekkenet.

Skrevet

God beskrivelse av slimproppen det der:-)

Stikningene dine og slimproppen tyder hvertfall på modning antagelig og det er jo bra. Men husk at det ikke nødvendigvis betyr at noe skjer snart!

Lykke til!

Skrevet

Ikke det at jeg noen gang har sett en slimpropp, men det høres jo litt ut som om det er den som har gått da. Vet ikke hva de stikningene er men mulig kroppen din begynner å gjøre seg klar for fødsel? Ring føden du, de kan hjelpe deg!

Skrevet

Ok,takk for svar,jenter:)

Godt å høre at det kan ta mangen uker til fødsel for det. Vil nå helst gå ut tiden min da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...