Sørlendingen Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei på dere :-) Siden gutten min akkurat har fylt ett år, er det jo på tide at jeg kommer inn her til dere...... Skal kjøpe ny trille til sønnen min, og lurte på om dere kan dele litt erfaring med meg.... Vet det er litt "smak og behag", så jeg kan jo si hva jeg leter etter: - En vogn som han kan sitte helt oppe i - En vogn han kan sove i - Som ikke tar så mye plass - Som er lett å trille FINNES EN SÅNN VOGN....? Hehe, synes det er noe "feil" med de fleste vognene jeg... Quinny-trilla som de selger til ca. 1500,- kan man ikke sitte skikkelig oppe i. Flere venninner har den, men de må ta med tepper o.l. for å bygge opp bak i ryggen, sånn at barnet kan sitte godt... Jeg vil helst slippe dette...... TUUUUSEN takk for svar.....
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 har emaljunga scooter.... kjempe fornøyd. god og trille. tar ikke så allverden med plass. sitter helt oppe. jenta mi sitter veldig godt i det. og hu er 12 mnd. brukt den en mnd ca. hu sover i den. får ikke ryggen helt ned. men jeg syntes bare det var greit. da blir det ikke så rett og slipper den puta osv. kostet 2195kr på smokken her jeg kjøpte den. men syntes den var vert det:)
lille_sol Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Heisann! Jeg har kjøpt en brukt Simo Champion. Tror det er en 2004-modell. Er veldig godt fornøyd, selv om den er litt slarkete etter mye bruk:) Vet ikke helt hva de koster ny i dag. Men lurer litt på om de koster rundt 2500? (tar kanskje helt feil nå..) Men uansett: hun kan sitte helt oppe, sove i den (ryggen går bortimot helt ned), den er ikke så voldsomt stor selve vogna, og den er fin å trille. Men de med 3 hjul er jo selvsagt lettere å trille hvis de har svingbart forhjul, men jeg ville ha denne pga god soveplass selv om vinteren med mye klær på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå