navano Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jupp.. I går ble jeg drukket ut og vi hadde det kjempekoselig. Kl 11 kom onklen min på motorsykkel og da skjønte jeg at det var dagen.... Fikk et bilde av meg selv hvor det sto på baksiden at jeg skulle ta med hvitt undertøy, lys penjakke og at jeg måtte huske å følge med på veien... Jadda, hang jo svære plakater med bilde av meg på og at jeg ble drukket ut. Mange var det også av dem..... Kjørte litt rundt forbi på motorsykklen og endte opp hos tante og onkel som for anledningen var blitt kastet ut av huset..... Spiste deilig mat og kosa oss. Så hadde de stelt istand sparom på badet! Med deilig boblebad, stearinlys avslappende musikk. Fikk hodebunnsmassasje, fotmassasje og ryggmassasje. Helt luksus altså. Fikk også med meg hjem en svær pose med diverse spaartikler som jeg kan ha hjemme. Fikk en nydelig kjole fra vila og et par rålekre gullsko. Gale jenter! Vi ble hentet i maxitaxi og skulle ned til byen, hvor jeg da skulle gå med denne klassiske plakaten med tut og jeg tar en sup. Ble en del ja...... Vi hadde en rast på yndlingskafeen og der fikk jeg i oppdrag å lage ballongdyr...som jeg også skulle selge. Ble en reser på å lage bikkje . Kl 19 reiste i tilbake til huset hvor vi spiste middag sang singstar og bare kosa oss. E helt perfekt dag og akkurat sånn jeg ønsket meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå