Mixbaby07 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei. Er det noen som vet om man kan ta med reiseseng utenom bagasjevekt når man reiser charter? Lurer veldig på dette,for reisesenga er jo ganske tung. Håper noen vet!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 med vanlige rutefly har man faktisk bare krav på å ta med 10 kg ekstra bagasje når man reiser med et barn. vi har reist mye, og aldri hatt problemer. har du forresten noen tips om en god reiseseng? vet det var en test for ikke ås lenge siden. men husker ikke hvor jeg leste den..
Mixbaby07 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg har kjøpt den de har på fast lavpris på Barnas hus,den er praktisk pakket i en bag,men j..... tung!
propp Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har kjøpt reiseseng hos angelbaby.no. Sengen heter Deryan Baby Lux Reiseseng og veier kun 2.5kg. den er formet som et slags telt og har oppblåsbar madrass. Fin å ta med på stranden og den har fluenetting. Koster 450 kr. Dette var kanskje litt reklameaktig, men er så fornøyd med kjøpet:)
Gjest Mamsidaisy Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Har også kjøpt en lettvekter av en reiseseng www.alexi.no og veldig fornøyd med den. Herlig å slippe de ekstra 10 kiloene!
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Den har vi og - superpraktisk! Tar litt lenger tid å sette sammen enn de store vanlige, men så utrolig mye mer praktisk å ha med seg da den veier lite og tar liten plass. Vet at Baby Bjørn har en lettvekter reiseseng også - rundt 5kg tror jeg den veier. Den virker mer komfortabel enn Phil & Teds sin da har en god og tykk madrass og er veldig enkel å sette opp. Vi reiste charteri januar og ta tok vi bare og la reisesenga i trilla før vi slo den sammen og sendte den som spesialbagasje. Betalte ingenting for det vi ihvertfall (reiste med Apollo/Novair). Husk at du må ha tag'en før du kan sende den, dvs du må sjekke inn først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå