Gå til innhold

En liten oppklaring til " Veldig-pene-anonyme"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager om jeg sårer deg når jeg er barslig nok til og lage en herme-tråd. Og jeg er selvfølgelig glad for at du har det så fint med deg selv.

MEN du må jo også skjønne at du får reaksjoner når du lager en slik tråd som du gjore. Nå trenger jo jeg selvfølgelig ikke provosere med vilje, men jeg ble litt oppgitt og barnslig.

Når du skriver om hvor fantastisk det er og være pen og hvor synd det er i alle dem som kansje ikke er like pen, så får du det til og høres ut som om du er bedre på en slags måte. At det og være pen er gull værdt, og personlighet ikke betyr noenting. Og det med og synes det måtte være helt forferdelig og være mindre pen, hva slags signaler er det da du sender ut til omverdnen. Jeg er pen nok, men det er ikke det jeg legger vekt på. Jeg synes det er mye viktigere og ha en god personlighet.

Mennesker som er slemme mot andre uten noen som helst grunn, er rett og slett stygge.

Jeg kjenner folk som kansje andre ikke synes er pene, men mange av dem er vakre, sjarmerende og fantastiske mennesker.

Jeg synes folk skal kunne skryte av seg selv, for all del. Men synes bare det var litt overfladisk. Nesten som og skryte av hvor mange penger man har eller hvor mange venner man har.

Nå er sikkert ikke alle enige med meg osv, men jeg har alltid satt pris på mennesker for den de er, og det bryr meg midt i ræva om de er pene har mye penger osv. Om deres nærvær på jorden gjør den bittelitt bedre så er jeg fornøyd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags tråd er det du sikter til her?

Skrevet

Finner ikke anonyme sin tråd så da er det ikke så lett og skjønne sammenhengen.

Skrevet

Husker tråden godt, kan ikke glemmes om den først er lest.....

Holder med deg, Simselimsen, synes heller litt synd på "HI den pene"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...