Gå til innhold

I morgen kommer babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kommer babyen. Skal inn på keisersnitt kl. 8.00 og blir tatt en gang mellom 9 og 12......

Både gleder og gruer meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. det går nok kjempefint:-)

Tenk snart har du bebyn i armene dine..

Skrevet

blir spennede det da.Ønsker deg masse lykke til.Er litt misunelig på alle som får no.Men tenker bare at innen 14 dager så her jeg min skjønne gutt i armene.

Skrevet

Lykke til! Jeg skal inn til keisersnitt paa tirsdag :-) Vet hvordan du foeler deg.... Tenk at snart faar vi moete de smaa som vi har gatt og ventet paa!

Skrevet

Lykke til i morgen sa, så spennende. Blir deilig å få det overstått.

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til, veit koss du har det no, spent på å møte babyen, og nervøs for ks, men det gåt kjempefint:) tenk på denne tida i morra koser du deg med babyen din. Det er enno 16 dager til det er min tur:)))

Skrevet

Lykke til :)

Kan jeg spør hvorfor du skal ha keisersnitt?

Skrevet

Joda helt greit at du spør. Keisersnittet er pga for smalt bekken.

Har ei datter fra før og da hun ble født gikk jeg ut i vanlig fødsel, men det hele stoppet opp og fosterlyden endret seg - og det ble haste keisersnitt. I ettertid måtte jeg krangle meg til røntgen av bekkenet for å få sjekket om målene var store nok, og da sa legen at "der kunne det ikke ha kommet ut noe barn".

Har vært gjennom det hele før, men gruer likevel for operasjon og alt det det medfører. Også har jeg spøyte/nåleskrekk - noe som ikke gjør saken bedre.

Men gleder meg veldig til å møte nurket.

Skrevet

Masse lykke til!!! =0) Jeg skal også legges inn for modning i morgen. hvor skal du? Jeg skal i trondheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...