♥sjiga♥ Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 hvor ofte måtte dere bruke dentinox når babyen deres fikk tenner. gutten min har vært hysterisk i flere dager ved måltid. hyler og vil ikke ta flaska. så smurte vi litt dentinox i dag og han roet seg helt ned og drakk mme. hvor lenge klør de før tennene kommer ser ikke noe enda. førstemann var ikke slik i det hele tatt når hun fikk tenner men hun bet mye. han her er helt hysterisk men kun ved mat han er litt over 5 mnd så det er nok tenner men jeg husker ikke hvor lenge det tar før de kommer. og hvor ofte bør jeg ssmøre.
24timersmamma Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Hei! På vårt apotek viser de til at man kan smøre så ofte man vil. Dentinox virker ikke veldig lenge for vår 7 mnd gamle pode. Av og til på sitt værste måtte vi smøre 1 - 2 ganger i timen. Det er ikke farlig å bare smøre på av den, så bare gjør det så ofte du mener han trenger det. Vi har trodd det kom tenner i en måned nå, men enda har de ikke brutt frem...Men det er ille noen dager, så går det litt over og så kommer det igjen. Går i bølger synes jeg. De 2 nede kom da han var litt over 4 mnd, så nå venter vi på de 4 oppe. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå