Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte måtte dere bruke dentinox når babyen deres fikk tenner.

gutten min har vært hysterisk i flere dager ved måltid. hyler og vil ikke ta flaska. så smurte vi litt dentinox i dag og han roet seg helt ned og drakk mme.

hvor lenge klør de før tennene kommer ser ikke noe enda. førstemann var ikke slik i det hele tatt når hun fikk tenner men hun bet mye. han her er helt hysterisk men kun ved mat han er litt over 5 mnd så det er nok tenner men jeg husker ikke hvor lenge det tar før de kommer. og hvor ofte bør jeg ssmøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner skulle det stå.

Skrevet

Hei! På vårt apotek viser de til at man kan smøre så ofte man vil. Dentinox virker ikke veldig lenge for vår 7 mnd gamle pode. Av og til på sitt værste måtte vi smøre 1 - 2 ganger i timen. Det er ikke farlig å bare smøre på av den, så bare gjør det så ofte du mener han trenger det. Vi har trodd det kom tenner i en måned nå, men enda har de ikke brutt frem...Men det er ille noen dager, så går det litt over og så kommer det igjen. Går i bølger synes jeg. De 2 nede kom da han var litt over 4 mnd, så nå venter vi på de 4 oppe. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...