Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 er så lei av at typen drikker hver helg!! så blir han sint viss eg seier han skal være hjemme med meg en helg.. er så kjedeli å trist.. er blitt ganske følsom i det siste, så gråter en del!! er det rettferdig at han skal få gå ut hver helg? han er ute med kamerater fredag eller lørdag, så er det fotballkamp på søndagen, kommer hjem i 1 tida hver helg.. men i natt å når han er med kompiser så kommer han hjem hal 4 tida.. å vekker meg.. null hensyn!! andre som har det sånn?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 hadde jeg ikke godtatt, en er faktisk to om å lage barn da!! Må jo få lov til å gå ut litt, men slettes ikke hver helg!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 ja, om han går ut av og til, heilt grett, men klarer ikke få han til å skjønne at det er "feil" av han å gå ut så ofte!! tips?
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 huff.... det skjønner jeg at er fælt... samboeren min respekterer når jeg sier at han må være hjemme..... å vi har blitt enige om at når jeg har 3 uker igjen, skal han være hjemme til ungen kommer!! det virker som typen din ikke har respekt i det hele tatt... det var han som skulle gått gravid, så skulle han ha sett...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 ja, men han seie berre at da er ikke han som er gravid.. men å så teit!!!
Gjest Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Nei men dere har laga et barn sammen og han burde respektere deg nok til å være litt sammen deg også..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 ja, helt enige!! men det var ikkje plalagt å få baby nå.. men allikevell! har ikke gjort det alene!!
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 29. april 2007 #10 Skrevet 29. april 2007 jeg hadde satt han skikkelig på plass tror jeg! greit at han går ut altså, men hver dag i hver helg... men du kan vel være med avogtil da?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #11 Skrevet 29. april 2007 nei, han gidder ikke spør en gang om eg vil være med!! eg pakker litt ting på fredag å flytter hjem litt... til han er ferig med å fest å tar seg i sammen!! orker ikke mer nå..
Gjest Skrevet 29. april 2007 #12 Skrevet 29. april 2007 Uff.. håper han fatter hva som skjer og skjerper seg nå da
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #13 Skrevet 29. april 2007 ja.. for han vil ikke miste meg, men vil visst tydeligvis ikke beholde meg hell!!
Gjest Skrevet 29. april 2007 #14 Skrevet 29. april 2007 Bra du setter grenser for deg og ditt ufødte barn. Men håper han skjerper seg....
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 29. april 2007 #15 Skrevet 29. april 2007 sambo her har full drikke og fest nekt .. vi lagde barn sammen , ofringene er og skal være like. Skal ha ta en øl eller to så må han be med meg.. hehe.. sånn er det her
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #16 Skrevet 29. april 2007 ja, sånn kunne min og vore? sier det til han, mne du har visst funnet en kjekke å snill type du!!-* missunner*
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #17 Skrevet 29. april 2007 hei. må bare si at jeg syntes han er ego og tar lite hensyn. samboeren min er ikke interessert i noe som helst festing og drikking, hen deltar i svangerskpet og ofrer seg han og
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 29. april 2007 #18 Skrevet 29. april 2007 uff .. nei hadde ikke akseptert at han hadde hvert ute hver helg, . Min sambo respektere veldig det at jeg er gravid og ikke kan gå ut , og han vil ikke gå på byn og feste han før ungen er kommet ut. Han har sluttet og røyke og går ikke på byn. =o) jeg har sagt at han kan ta seg en tur ut av og til men han vil heller være hjemme med meg =o) Så er ganske heldig sånn sett .. Men jeg hadde ikke aksptert sånn som sambo din holder på dere er to om det og synns det er uretferdig av han og gå ut hver eneste helg når du sitter hjemme gravid.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. april 2007 #19 Skrevet 29. april 2007 Her i gården so gjør vi ting sammen:) For oss begge er dette veldig viktig. Vi har ikke vært på fest hver for oss de siste 2 årene hver for oss forutenom når han har hatt lønningspils med jobben. Han sier at han alltid vil ha meg med, og jeg vil gjerne ha han med:) Vi er jo heldige da som har felles venner som har barn eller venter barn, men uansett:) Han er 24 da, så er jo ca i din samboers "gate":) Jeg liker ikke at han drikker slik at han blir full. Han er VERDENS greieste i fylla osv, men liker det bare ikke. (liker ingen som blir for full egentlig) og dette har jeg sagt klart ifra om. Har vært noen diskusjoner, men vi har tilslutt blitt enige. Tror også dette er noe som en lærer seg etterhvert jo lenge man bor sammen. Du kan jo spørre han hvordan han har tenkt å gjøre det etter babyen er født: Har han tenkt å holde oppe samme tempoet som nå? Du er NØDT til å si ifra, snakk om det på en rolig måte og forklar hva du mener. La også han få komme med sine argumenter. Kanskje dere kan møtes på halvveien? Pass bare på å få masse tid sammen, det er iallefall mitt råd:) Babyer kan slite selv på det sterkeste forholdet, så greit å ha luket bort alle slike uoverensstemmelser før den kommer. Lykke til:)
Pusi.... Skrevet 30. april 2007 #20 Skrevet 30. april 2007 Lykke til, håper han skjerper seg når du drar hjem litt. Tøft av deg å gjøre det da bør han skjønne alvoret og vise deg mer respekt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #21 Skrevet 30. april 2007 Nå har eg snakket med han han skal være mer hjemme nå!!! endeli!! når eg sa til han hvor mye hanvar ute, så innså han at han hadde vore for mye borte... så til helgen er han bare min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå