Ane** Skrevet 30. april 2007 #26 Skrevet 30. april 2007 Jaaaa, i morgen er det "vår" måned. Deilig!! Termin 22 mai, så håper vi slipper å føde den 17. hehe. Men det tror jeg de fleste av oss vil slippe. hehe Gikk en uke over med førstemann, så jeg har liksom forberedt meg på å gå over.. Tror nesten ikke jeg kommer til å begynne å vente engang før jeg passerer termin. Så kommer hu ut før blir det nok en stressa mamma her ja. hehe
@nita+Sebastian Skrevet 30. april 2007 #27 Skrevet 30. april 2007 Akkurat det tenkte jeg når jeg sto opp i dag også. Endelig vår måned. Har ikke ul termin før 25. mai og mens termin er 31. mai, så jeg innser at det fort kan bli juni-baby her, he he. Men han festet seg i uke 31 allerede og livmorhalsen er bare 2 cm nå så jeg har lyst til å være litt opptimistisk alikevel ) Og i ventetiden nyter jeg soldagene, tar livet med ro og forsøker å samle masse energi til fødselen.
oss2=3,snart 4 Skrevet 30. april 2007 #28 Skrevet 30. april 2007 Jeg har termin 24 mai... Siste arbeidsdag idag.. Har de siste dagene fått løs mage og mensmurringer.. Var på kontroll fredag for en uke siden og da sa de at ungen hadde festet seg.. Og magen har sunket langt ned (vært det et par uker..) Kanskje det skjer noe før?? Håper egentlig det, men er samtidig instilt på å gå over.. Tida flyr syntes jeg! Gleder meg i alle fall, er første mann og vi vet ikke kjønnet. Er ganske nyskjerrig!
tina 79:) Skrevet 30. april 2007 #29 Skrevet 30. april 2007 Jeg er kjempespent på om jeg klarer å få et mai-barn selv! Mens og ul-termin er 30 mai, men hele familien min er født i mai, så jeg er kjempespent på om jeg føder litt før tiden. Har en liten teori om at jeg er ekstra fødeklar på bursdagen min som er to dager før termin. Men, prøver ikke å tenke for mye på det, fordi det kan like gjerne bli et lite juni-barn!
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 30. april 2007 #30 Skrevet 30. april 2007 Hei og hå! Fin tid vi har i møte da, og utrolig digg med så flott vær nå som permen har startet! Har termin 20.mai med førstemann, men som flere her er jeg vel kanskje redd for at det fort kan drøye til juni dette her.Vi får nå bare se, nurket er jo hjertelig velkommen uansett når det måtte være;) Gleder meg veldig! Ha en super dag,jenter c",)
Gjest Skrevet 30. april 2007 #31 Skrevet 30. april 2007 ja endelig er mai her, bare en liten dag til. Har termin den 3. mai så det blir nok ikke noe problem og knipe att til mai, følelsen i disse dager sier at det kan bli en del dager på overtid!
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. april 2007 #32 Skrevet 30. april 2007 jg har termin 27 mai.. enda 4 uker å vente.... men jeg får håpe tiden går fort, og at han kommer før termin!!! yppelig med mai barn syntes jeg..... hihi
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 30. april 2007 Forfatter #33 Skrevet 30. april 2007 Så hyggelig at vi er så mange mai mammaer =) Jeg var hos jm i dag å hun trodde jeg vill føde før 16 mai. vi får smøre oss med tolvodighet å vente=) Hun målte han på den gammeldagse måten å fant ut at han skulle ligge på ett sted mellom 3600-3700 ved fødsel. Akuratt passe =O) Kos dere masse ute i solen den siste dagen før mai =O)
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 30. april 2007 #34 Skrevet 30. april 2007 Må vel signere på denne jeg å Har Termin 13 mai, og håper virkelig at jeg får før 17 mai!! Er egentlig ganske klar til å få nå, men kan gjerne vente til etter tolv i kvled, så det blir en mai baby!! Men, men er nok ikke så hekdig, må vel vente en god stund til Er egentlig på overtid hvis jeg skal se på når jeg har fått tidligere... Lykke til alle sammen!! Klem fra
toss Skrevet 30. april 2007 #35 Skrevet 30. april 2007 Har bare 16 dager igjen jeg også. Har selv bursdag den 17, så håper jeg får før den dagen. Kjedelig å få på samme dag som man selv, men det blir en fin bursdagsgave da:-)
Gjest Skrevet 30. april 2007 #36 Skrevet 30. april 2007 Super tid å få barn på, det har alle sagt hele svangerskapet, og nå skjønner jeg hva de snakker om selv også Godt og varmt vær, vi slipper å gå gravide og store og fulle av vann i varmen om sommeren, ungen er passe stor til kulda kommer til høsten.. Supert! 8 dager igjen her, jeg håper jeg unngår 17. mai jeg...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 30. april 2007 Forfatter #38 Skrevet 30. april 2007 Mita85 har oxo termin i mai. men hun ligger på føden nå! =) jeg venter spent på henne! får håpe hun klarer å vente til over 12 så blir det maigutt som planlagt =) Vi hadde termin men 2 dager mellom. Jeg vi oxo ha min tur nå kan det bare sette i gang får nå er vi snat i MAI =o) Vi er mange i mail altså. å det er super hyggelig =O)
Gjest Skrevet 30. april 2007 #39 Skrevet 30. april 2007 Så spennende! Håper jeg slipper å gå over, er så utålmodig nå.. 5 dager til menstermin, og 8 til UL termin.. Gleder meg sååå!!!
wenchejinta Skrevet 1. mai 2007 #40 Skrevet 1. mai 2007 JA, da var det første mai jenter... vår mnd vår, he he, har termin om 6 dager, 7 mai.... gleder meg utrolig masse, bare det skjer noe snart =) lykke til alle sammen
*trollmor til 3-snart 4* Skrevet 1. mai 2007 #41 Skrevet 1. mai 2007 Endelig Mai!! Termin 17 mai her- men håper detskjer ting før det. Begge mine to jenter har kommet før termin ( 9 og 6 dager) så jeg er ikke særlig innstilt på å gå over tiden ihvertfall!! Lykke til alle sammen!!
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #42 Skrevet 1. mai 2007 Jeg gleder meg sånn til at dette setter igang. Har en del rier og jordmor sjekket modning og åpning i går. Det er skjedd litt der 2 cm åpning og modent. Jm var inne og kilte babyen på hodet, og da sparket h*n vilt. Det er helt sinnsykt at det går an!! HAr termin 3. mai. Overtidsdato er 17. mai og håper jeg ikke går så lenge. Førstemann kom 15 dager etter termindato mens nr 2 kom til termin. Vil helst slippe å være på sykehuset 17 mai, når jeg sa til de to andre at babyen kanskje ikke kom før 17 mai så var reaksjonen: "men mamma skal du ikke se på oss i toget da...." Ja,ja godt å vite at deres verden går videre og at babyens ankomst ikke er det vitkigste for dem....he-he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå