Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 er så lei av at typen drikker hver helg!! så blir han sint viss eg seier han skal være hjemme med meg en helg.. er så kjedeli å trist.. er blitt ganske følsom i det siste, så gråter en del!! er det rettferdig at han skal få gå ut hver helg? han er ute med kamerater fredag eller lørdag, så er det fotballkamp på søndagen, kommer hjem i 1 tida hver helg.. men i natt å når han er med kompiser så kommer han hjem hal 4 tida.. å vekker meg.. null hensyn!! andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Har det ikke sånn selv, men min mor hadde d sånn! Pappa var ute hver helg, sammen med venner og mamma satt igjen hjemmealene! Så begynnte han å drikke mere og mere og tilslutt drakk ham ofte i ukedagene også.. Han ødla mamma totalt:/ Sier ikke at din type kommer til å ødlegge deg! Har du snakket m typen din om dette? Hva sier han til deg hvis du sier det? Håper det ordner seg for deg:) Klem
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 har snakket med han nå.. han skla begynne å vær hjemme litt oftere nå.. han innså hvor mye han var ute når eg fortalte det til han!! så det er jo bra.. men kjipt at eg måtte fortelle han hvor mye han var ute.. men han skal være hjemme litt mer nå endeli..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå