Lukasmamma Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Ser dessverre ut til at jeg snart blir en av dem.... (
Ronja65 Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Så trist.:-( Om jeg ikke er alena mor nå, så har jeg jo vært det en gang i tiden. (som mange andre modne mødre her inne). Fryktelig trist og slitsomt i starten, samt til tider også dårlig råd. MEN... etterhvert så blir det lit bedre. Vi kvinner er sterke og greier det mest utrolige. Stå på... dette greier du. Klem
Natteravnen* Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Jepp, det fins, her er en... Vi er nok ikkje aleine, nei! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå