Gå til innhold

Treff på Peppes pizza (Aker Brygge) fredag 4/5 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er med?

skriv dere opp:)

passer det best kl 12 eller 13 for folk flest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess, jeg & william er me vettu :) Karen & Charley blir og med! Er d samme når klokka for oss egentli =)

Skrevet

vi er med vettu:) gleder oss! samme for meg hvilket klokkeslett egentlig.

Skrevet

Vi er med =) Samme når klokka...

Skrevet

Har aldri vært på treff før, så vi blir med.. Noen som har lyst til og møtes utafor byporten el no og ta følge???

Skrevet

vi er med :o)

Skrevet

Halloen.

Vi blir med:) Blir kos!

Skrevet

vi blir gjerne med...

bare lurer på hvor gamle dere er å babyene??

jeg er 22 å emilio er 4 uker...

å når klokka blir d da??? 12 eller 1?

hilsen kaja og emilio.....

Skrevet

oi så at deres barn er litt syørre enn min... hihi kanskje jeg venter litt med dra på treff med han.....

kos dere dere da!!!!!

Skrevet

Er jo bare hyggelig om du blir med da kaja :) Er ganske forskjellig alder på barna, snuppa mi er vel den eldste (13 mnd) så alle de andre er jo yngre enn det.. Mange som har vært på treff siden knøttene var kjempe små, mamsen for eks hadde vel med vesle ML snuppa på første treff når hun var 3 uker :)

Skrevet

Så foresten nå at snuppa mi er akkurat et år eldre enn emilio hehe :) ble født 2 april 2006 hun!

Skrevet

Jeg er 21 og william er snart 9 mnd...Karen er 20 og gutten hennes er 8 mnd! Kan vi ikke si klokka 12 da?? :)

Skrevet

vi må jo nesten være med i og med at det var vårt forslag! ;) hehe.. vi er def med! ;)

Skrevet

Da sier vi tolv på fredag på peppes:) Noen som kan bestille? Mami, du har gjort det før? hvis trenger det..

Skrevet

Kan godt bestille bord jeg :) da bestiller jeg på barneavdelingen da, fra klokken 12..

Skrevet

Kjempefint:) *silje-tør-ikke* haha... sees på fredag:)

Skrevet

Jaaa, vi tar toget sammen pena!! Blir koselig! Når?

Skrevet

Hvis vi skal være der 12 så kan vi kanskje ta toget rundt halv 11 eller 11???

Skrevet

Men jeg har blitt skikkelig syk, er kjempe tett i hodet og nesa, dessuten så er jeg døds sliten fordi jeg er er alene med babyen denne uken, pappan er på businessreise. - Så jeg må se ann formen! Men har jo fryktelig lyst da.. :(

Skrevet

Neeei så kjedelig :( du må jo være med! Har vært forkjølet vi også nå, er skikkelig dritt *blæh* kan du ikke senemeg en melding iløpet av kvelden da?

Skrevet

har kjøretime i morgen, hadde helt glemt det. får bli med neste gang, kanskje til uken? hadde jo vært hyggelig om alle kunne møtes ca en gang i uken. hyggelig å dra i frognerparken eller noe hvis det er fint vær.

kos dere alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...