Gå til innhold

Synes ikke det er så kjekt lengre..


Lulia

Anbefalte innlegg

Er det flere som har det som meg? Har vært kjempekvalm i to uker nå -hver dag, hele dagen. Klarer bortimot ingenting, må helst bare ligge helt i ro med øynene igjen for ikke å kaste opp når det er som verst. Er også utrolig trett. I tillegg til dette er jeg midt inne i en eksamensperiode, og har masse både lesing og skriving jeg MÅ få gjort. Blir så utrolig sliten og stressa. Vet jo vi er heldige som skal ha en liten en, men klarer ikke akkurat å glede meg over graviditeten nå. I tillegg føler jeg at jeg eser ut. Så oppblåst og ekkel i magen! Er 7+1, og ser for meg noen laaaaange måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. Hold ut. snart er du mye bedre. jeg er 6+3, men er ikke kvalm, men er stuptrøtt hele tiden. legger meg halv ti, men allikevel gjesper jg hele tiden påjobben og etter jobben. jeg er veldig oppblåst og alt er superhardt i magen. men hold ut, og eksamen er snart over og kvalmen er sikkert snart over også. jeg jobber 100% og går på skole 50%, men det er bare å holde ut, tingvil bli bedre etterhvert. det er det jeg håper på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn har jeg hatt det i en uke, så jeg føler med deg :) Er ikke så hyggelig å ligge hjemme å føle at du nesten kaster opp bare man rører en finger. Sover døgnet rundt og oppblåst i magen. Er 8 uker på vei nå. Noen sier det går over snart, mens andre mener det ikke gir seg før 12 uke... Jeg ser for meg at dette også blir noen laaaaange uker. Men som sagt så føler jeg med deg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lulia!

 

Tenkte jeg bare skulle henge meg på fustrasjonen din og si at du er ikke alene på den fronten! :) Greit nok er jeg ikke heeelt over doskåla, men sliter med kvalme, trøtthet og hele pakka... flyttet fra Stavanger til Kristiansand 22.april, bytting av jobb og lesing til 3 eksamener som gjenstår på bachelorgraden...så ja, jeg forstår veldig godt hvordan du har det og jeg har det på samme måte jeg også..litt mindre kvalme men trolig mer stress som veier opp :)

Pappa har alltid sagt at alt ordner seg for snille jenter...og jeg er fortsatt ikke motbevist :) Lykke til på eksamenene, vil gjerne høre hvordan det gikk :)

 

Klem Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,sikkert frustrerende det der.men skulle gjort alt for å bytte plass med dere! verre å miste alle symptomer pluss babyen:( det der går over og det er verdt det!! ikke ment som kjefting men bare frustrerende å lese sånt når man akkurat har abortert:( lykke til videre ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar.. Føler med deg! Er absolutt ikke enkelt å lese til eksamen når man er sååååå kvalm, sliten og trøtt!!!

 

Håper du kommer deg gjennom dem greit for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi oi.... masse kvalmne damer her. stakkar. og jeg syns synd på meg som barre er trett. det er visst ingenting i forhold til dere.

eg synes virkelig synd på dere. jeg har det visst knall i forhold jeg :) heldige meg. :)

håper alt går bra med dere. at vi alle kommer over de 12 grusomme ukene. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e' skikkelig kjipt å henge over doskåla to ganga om dagen å kaste opp både vann og mat, men eg syns egentlig at det e ganske koselig:) Høres helt sykt ut, men det vise bare at kroppen min virkelig jobbe:) E' forberedt på at det vare nån mnd, så eg må nok bare fortsette å smile gjennom spy og tåra:) Lykke til alle sammen, å når alt står på som verst så må vi bare se for oss det lille nurket som vi jobbe for!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg såååååååå igjen!! Prøver også å lese til eksamen, men blir mest soving. I dag sov jeg gjennom en dobbel forelesning.. på nederste benk.. Dessuten besvimte jeg da jeg var med på operasjon i dag morges (studerer medisin).. Gleder meg veldig til den magiske uke 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar og støtte fra dere alle! Vet vi er heldige som skal få en baby, og at vi ikke har mistet - enda. Men man vet jo aldri om det går bra heller, så den bekymringen er jo også der! Føler meg bare ikke så fantastisk og lykkelig når jeg er i så dårlig form og har så mye å gjøre. Hormonkvalme er virkelig ille - ikke som vanlig kvalme som går over litt når en kaster opp eller spiser - den bare nager en jevnt - heeeele dagen. Menmen. Mener ikke å bare syte og klage, bare at alt jeg noensinne har hørt fra venninner er hvor fantastisk det er å være gravid. Også ligger jeg her da, oppblåst, trett, kvelm og sur , og klarer ikke gjøre en dritt. Men det går seg vel til. Bare jeg blir ferdig med alle oppgaver og eksamener blir hvertfall stresset og den dårlige samvittigheten redusert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...