selfangerkjerringa Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Nå har Knøttemor nettopp spist 30ml mm FRA FLASKE!!! Vi har prøvd alle triks i boka og var relativt desperate, men endelig - mamflaska ble suksess allerede ved andre gangs prøving o-lykke... gjett om jeg er i godt humør nå da!
Chiquita Bananas Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 DET var da ingenting !!! Kødder Ka-piiiiiing ;op hehehee..... Gratulerer !!! Så gøy - håper det fortsetter ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Vi har prøvd avent-flaskene i snart 2mnd uten hell... så jeg vil si at to forsøk er så godt som ingenting ja! hihi
Chiquita Bananas Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Det fins noen runde flasker som er formet som en pupp som visst skal ha fungert bra - selges på Spareland på Buskerud storsenter. Var noen unger som ikke ville ta flaske, men gjorde det med en slik flaske. Vet ikke merket, men har sett en slik flaske...
selfangerkjerringa Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 Så er det bare det at jeg er bosatt i Ytre Langtvekkistan... nærmeste vi kommer "storsenter" har Europris, Rimi og en frisør ++. Hehe... hvis hun virkelig fortestter å akseptere mam-flaskene er jeg på grensa til overstadig lykkelig - for mam er det eneste flaskemerket bortsett fra avent (og en jalla billig-greie) som er mulig å få tak i med mindre vi setter oss i bilen og kjører 2 1/2 - 3 timer.
Chiquita Bananas Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Du kan jo sjekke på nettet og få flasker tilsendt til deg, men så lenge MAM flaskene funker så trenger du ikke stresse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå